Gå til innhold

Babyen min "rister" og kjennes så diffus ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille snupp har de siste dagene/få ukene føltes litt annerledes ut...

Jeg kan noen få ganger få de kraftige sparkene i håndflaten, men jeg kjenner ham ikke like godt på utsiden av magen lenger... Kjenner ham godt inni da, så jeg stresser egentlig ikke med det!

Men nå kan det nesten kjennes ut som om han sparker innover heller, jeg kan kjenne noe skikkelig risting inni der, men kan ikke kjenne det i hånden min! Er det noen andre som har opplevd at babyen nesten rister og at bevegelsesmønsteret har endret seg? Jeg bare går utifra at han har snudd seg innover, håper ikke det er noe galt...?

Er det noen som kjenner seg igjen i denne "ristingen" og det at babyen ikke kjennes så godt i håndflaten lenger?

Er det dette som skjer når det blir trangt...?

Han ligger foresten med hodet ned da:o) Er i min 30. uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner igjen ristingen... Det skal visstnok være enten hikking eller frysninger eller tissing. Uenighet blandt de lærde,men det er da i det minste normalt... Det andre kan jeg ikke svare på

Skrevet

Det er så vanskelig å analysere disse bevegelsemønstrene, jeg tror jeg blir gal av å bekymre meg for de hele tiden! Vet ikke hva some er normalt men regner med at på et tidspunkt må jo bevegelsemønsteret begynne å forandre seg siden det blir mindre plass.

Min sparker ikke så veldig mye sånn direkte lenger, det er mere glidene istedet liksom. Han rister litt også noen ganger og hikker en masse!

Han ligger også med hodet ned og er i uke 31.

Kanskje vi som har hatt veldig aktive nurk blir mere bekymret når det blir mindre plass fordi bevegelseforskjellen blir så stor?

Skrevet

Der tror jeg du traff spikern på hodet... Har hele tiden slappet godt av, han har vært så aktiv siden uke 20 ca..! Så jeg er nok litt mer sensitiv nå som det sikkert begynner å bli trangt! :o) Dessuten tror jeg nok det at det er lett å glemme at bevegelsesmønsteret sikkert er i konstant endring nesten fra uke til uke, kanskje spesielt denne tiden, som jeg da innbiller meg er den tiden det for alvor blir trangere å trangere?

Han hikker her også, kjenner små rytmiske dunk som varer en liten stund, et par ganger om dagen helt neders i magen der hodet ligger! Herlig følelse synes jeg!

Nei, tror nok jeg skal slappe av med at det endrer seg ettersom ukene går..! Var hvertfall beroligende å lese at også deres små nurk kan få frysninger/riste litt! :o)

Skrevet

hikking vil jeg ikke si kjennes som risting,de er mer hopp så kommer etterhverandre...har også merket min rister,,fikk panikk me dette.trodde han hadde krampe eller noe.men så sa jordmor att det var ingenting og uroe seg for...ristinga kom ofte viss jeg hadde spist mye søtt..og har merket de godt i ettertid ja.att drikker eg brus eller eter for mye søtt.så kommer det.så tror nok du bare kan slappe av...men som di alltid sier.en mor kjenner alltid best sitt eget barn.så er du urolig me dette så si de til jordmor...men jeg tror nok de ikke er noe og uroe seg for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...