Gjest Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Forige mnd: - ømme bryster - rariteter i magen - "kul" i magen Denne mnd: - Stikkinger i magen - murringer i magen - av og til vondt å strekke seg (vondt i livmoren min) - øm pupp - kvalm (jeg klarer ikke å spise opp godisen min! HVA SKJER) - "kul" i magen - MASSE utflod
☆Lille my* Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Hodepine. Kvalme. murringer i nederste del av magen. Luuuft:/ Blir lett kalm av matlukt. Tung i kroppen. Stikkinger i underlivet. ømme bryster noen ganger. uren hud. Fryser lett. Blir lett irritert. Smerter i magen OPPBLÅÅÅST
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Forige mnd: - ømme bryster - rariteter i magen - "kul" i magen Denne mnd: - Stikkinger i magen - murringer i magen - av og til vondt å strekke seg (vondt i livmoren min) - øm pupp - kvalm (jeg klarer ikke å spise opp godisen min! HVA SKJER) - "kul" i magen - MASSE utflod - Masse luft (denne glemte jeg vist.. hehe)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 -litt murringer dagen før/samme dag som tr kommer -veldig irritabel/deppa -litt oppblåst Hmmm... Det er vel egentlig alt, har aldri ømme pupper el.l. Så hvis det skjer, kommer jeg til å hoppe i taket av spenning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå