Gå til innhold

KIMBY, ser du om folk du leser også kan se/lese?

Anbefalte innlegg

Hei! Syns dette er så spennende, og lurer på om hvis jeg gir deg litt info om meg, kan du se om jeg også kan ha noe evner? Fikk nemlig beskjed om det for en tid tilbake av en som er synsk, han kunne føle evner fra meg :) Lurer så fælt!

Fortsetter under...

hei hei :-)

hvis du skriver litt, så skal jeg se. du kan jo f.eks prøve å spå meg!!! det var slik jeg begynte :-)

ikke overtenk, bare si hva du føler, det er som regel det som stemmer :-)

hvor mange barn har jeg? f.eks (dette spm kan være veldig vanskelig å svare på, men du kan jo prøve :-) )

hvis du trenger fødselsdato så er det 030481 (noen trenger det, jeg trenger det skjelden, men det er bestandig greit å ha fødsels året)

bare prøv, det er ikke skummelt hihi

klem

Annonse

det er veldig mange som mener på at jeg er eller kommer til å bli gravid kjempesnart :-) så du er ikke alene der vennen :-) men akkurat nå har jeg tante rød på besøk, men det kan hende jeg er det alikevel, skal ta flere tester etter mens er ferdig. det har vært så mye tull med den j.... spiralen.

men du.. gidder du å se om når samboeren min får seg jobb? og en ting til... jeg har fått bekkenløsningen tilbake, tror du jeg kommer til å ha disse sterke smertene lenge?

morsomt dette :-)

det var nattinatt som fikk meg igang, jeg har andre evner, men hadde aldri brukt noen av dem slik før jeg datt innom denne siden :-)

da er det ekstra skøy når jeg kan hjelpe noen videre :-)

Ja, dette er morsomt. :o), men kan jo ikke spå da. Men hadde vært artig å lært seg det. jeg tror samboeren din får seg jobb etter nyttår. tror han blir anbefalt gjennom kjente. Når det gjelder din bekkenløsning tror jeg den kommer til å vare en stund. For om ikke lenge blir du jo gravid :o) (om du ikke allerede er det da)

ikke se bort fra at du kan dette vennen!!! nattinatt har spådd det samme om han, og hun er FLINK :-) ja det er det som er dritten med bekkenløsning, ikke noe som går over på en natt... sukk

bare spør meg hvis det er noe du lurer på, men jeg går av snart.

Annonse

Hihi. Jeg har to, og jeg er ikke gravid. jeg har nettopp hatt tante rød, men var litt uforsiktig forrige mnd, glemte pilla to ganger på rappen som resulterte i en mens som kom før den skulle og varte myye lenger enn den pleier, så jeg har vel tenkt tanken selv. Hva om? lissom. Du er jo kjempe flink. Klarer du å se kjønn på de jeg har? Og evt neste barn

hei

ALLE har evene i seg..alle er født med den 6sans....barn opp til 3 år har den fult utvikklet...men det erbare et fårtall som tar den vidre med seg...men den blir aldrig helt borte..den ligger i oss alle.

det er bare å få den frem..og det du gjør no er en fin måte å øve seg på...fortsette sånn :o)

jeg er en av de få som ikke ga slipp på mine evner..så de er jo utrolig sterke hos meg da.

Beklager at eg tar meg til rette her hjå dere,men eg er litt i gang her med mine evnene mine.Men eg ser ikkje noko ana en skygger og har fått ein del tegn.Er det noen av dere som spin rundt når det komer opp noe??

Har de lyst til å tippe på hvor mange barn eg har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...