Gå til innhold

Blødninger

Spunky, fikk gutt 11.1.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting jeg... Man skal jo ta kontakt med jordmor/lege med en gang og få det sjekka ut om man har blødninger i siste trimester. Men hvor stor skal liksom blødningen være... Frisk rød, eller skal man også sjekke det ut om man får rosa utflod? Noen som har peiling? Jeg er 34+2 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg, men tror nok jeg hadde tatt en telefon til legen for sikkerhetsskyld.

Bedre med en telefon for mye enn for lite.

Skrevet

hei

dette har jeg oxo lurt litte på for jeg hadde blodigutflod i dag som jikk over til brunt og til ingenting.har du snakket med føden??

Skrevet

Nei, har ikke snakket med. Det er liksom den berømmelige "redd-for-å-bry-de-med-bagateller"-syndromet som holder igjen her.

Jeg har bekkenløsning. Bakte pepperkaker med datter min igår, og ble sliten. Idag var vi ute og handlet mat og litt gaver. I mange uker har jeg hatt det slik at jeg får konstante kynnere om jeg beveger meg ute. Er vant til det, og tar det bare veldig med ro når jeg går. Sjelden vondt, bare veldig ubehagelig.

Men idag gjorde det vondt noen ganger nederst i magen. Det har jeg ikke vært borti før. Så en stund etter at vi kom hjem at det var en svak rosafarge på utfloden. Kom mer, som etter en stund blir litt mer brunlig på truseinnlegget. Men tror det har stoppet opp nå.

Hadde det vært klart rødt, så hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg skulle ha kontaktet føden...

Skrevet

Når du er usikker, synes jeg du skal ringe...

Det er min mening. Du får selv finne ut av dette, men de er nok vant med bekymra telefoner, så ta en telefon til dem du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...