mamma til<3<3 Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 skal til hs med min gutt på snart 5mnd for en ny runde m vaksine. han fikk to sist og hadde egentlig tenkt det denne gangen også.. men det er så mange forskjellige meninger om dette.. blir litt usikker på alt dette..jeg stoler lissom på hs og helse myndighetene..når de anbefaler dette,så er det vel for ingen grunn?
petiteM's Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Les dette. En leder som nettopp ble trykket i Tidsskriftet for den norske legeforeningen. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=1452439
mamma til<3<3 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 ååå fikk ikke opp denne siden!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 jeg å syns det er litt "skummelt" med vaksine.. Men det er liten sjans for at man kan få en skdom av vaksina da... Og det er bra at dem blir vaksinert mot alle disse sykdommene som er større sjanse for å få.. Så jeg vaksinerer babyen min og håper på det beste.. Hadde den fått f.eks hjernehinnebetennelse så hadde jeg aldri tilgitt meg selv for at jeg ikke ville ta vaksina.. Uff!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå