Gå til innhold

Å stjele reflekser fra en barnevogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det skjedde meg i dag!

Hadde to Marimekko-reflekser på vogna til Guro, sånn pent på siden, hang fast i glidelåsene på siden av kalesjen. Var i byen en tur i dag, og lot vogna stå utenfor en café, og tok med meg stellebag og barn inn. Trangt inne, må vite...så jeg tok hensyn ;)

Men det skulle jeg visst ikke gjort, for når vi kom ut igjen hadde noen RAPPA refleksene fra vogna!

Hvor frekk er det mulig å være? Greit at de var fine...men de hadde flere igjen i butikken altså!

*grrrr*

Fortsetter under...

Skrevet

Herreminhatt hvor frekk går det ann å bli da?? Tenk å gidde å gjøre seg for tyv for slik, småpinlig hvis personen står å lirker på refleksen og så prikker du på ryggen liksom:-)

Hvor kjøper du Marimekko forresten? Så frøkna i en smekke også...

Sjekk mailen din.

Skrevet

for ein utruleg teit ting å gjere. Skjønar ikkje kva folk gidd å gjere seg til tjuv for! Men misunner deg refleksa (eller, eg kunne ha gjort det) - finn ikkje refleks nokon stad, eg:(

Skrevet

ja, hjelp, ble litt paff jeg! Tenk så flaut om jeg hadde kommet ut akkurat da :D Det var nok fort gjort, var sånn smykkelås liksom på de. faders frekke folk allikevel!

Kjøper smekker og reflekser på Unikko i Kjøpmannsgata, du får be mammaen din om å stikke innom! Utrolig mye fint der, men rimelig kan det ikke akkurat kalles. Smekkene er dog kjempefine, de dekker masse av overlroppen, har diger lomme til "rusk", og er vannavstøtende :)

Har svart!

Skrevet

De aller fleste bokhandlere har masse forskjellige reflekser her i byen ihvertfall, du får ta deg en tur til nærmeste storby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...