MintCondition Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Jepp, det skjedde meg i dag! Hadde to Marimekko-reflekser på vogna til Guro, sånn pent på siden, hang fast i glidelåsene på siden av kalesjen. Var i byen en tur i dag, og lot vogna stå utenfor en café, og tok med meg stellebag og barn inn. Trangt inne, må vite...så jeg tok hensyn Men det skulle jeg visst ikke gjort, for når vi kom ut igjen hadde noen RAPPA refleksene fra vogna! Hvor frekk er det mulig å være? Greit at de var fine...men de hadde flere igjen i butikken altså! *grrrr*
Luca Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Herreminhatt hvor frekk går det ann å bli da?? Tenk å gidde å gjøre seg for tyv for slik, småpinlig hvis personen står å lirker på refleksen og så prikker du på ryggen liksom:-) Hvor kjøper du Marimekko forresten? Så frøkna i en smekke også... Sjekk mailen din.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 for ein utruleg teit ting å gjere. Skjønar ikkje kva folk gidd å gjere seg til tjuv for! Men misunner deg refleksa (eller, eg kunne ha gjort det) - finn ikkje refleks nokon stad, eg:(
MintCondition Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 ja, hjelp, ble litt paff jeg! Tenk så flaut om jeg hadde kommet ut akkurat da Det var nok fort gjort, var sånn smykkelås liksom på de. faders frekke folk allikevel! Kjøper smekker og reflekser på Unikko i Kjøpmannsgata, du får be mammaen din om å stikke innom! Utrolig mye fint der, men rimelig kan det ikke akkurat kalles. Smekkene er dog kjempefine, de dekker masse av overlroppen, har diger lomme til "rusk", og er vannavstøtende Har svart!
MintCondition Skrevet 25. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2006 De aller fleste bokhandlere har masse forskjellige reflekser her i byen ihvertfall, du får ta deg en tur til nærmeste storby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå