Gå til innhold

æsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

det her med badekar / dusj på sykehuset. er det bare meg som syns dette virker frastøtende med tanke på alle en hører spyr / bæsjer og tisser der under veer / fødsel? og alt annet som evt kommer under en fødsel. skjønner jo at det blir vasket mellom hver gang men allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde badekar, men det var skinnende rent.. Men, tro meg, det er ikke det en egentlig tenker på mens det står på... he he...

Synes det er mye mer ekkelt med offentlige badebasseng.. Tenk på alle som slurver med dusjinga og alle som tisser i vannet.. USJ!!!!

Skrevet

hva med alt det andre på fødeavdelingen som går på omgang? Fothvilere, senger, lystgass masker, ALT egentlig??

Se hvordan støvet hopper og danser i korridorene der våre kjære får beskjed om å sette på seg disse blå plastskoene... Hm.. Hygiene er et fint ord...

Skrevet

ja tror nok de dusjene/badekarene på sykehuset blir gjort ordentlig rene før neste pasient. Eklere å tenke på de offentlige badene ja...

Skrevet

Hehe...

Jeg tok et bad under riene (ikke fødselen...), og det var nyedlig en liten stund. Jeg tisset/bæsjet/spydde ikke mens jeg lå der, og det var ikke i mine tanker (heldigvis...) at andre hadde gjort det før meg.

Men man må jo ikke bade...

Skrevet

hehe, alt blir desinfisert mellom hver fødende ;) Men en ekkel tanke egentli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...