Gå til innhold

Melder meg inn her jeg=)

Prøvigjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går, og fikk konstartert tvillinger. Kun i uke 9, så det er enda tidlig. Termin 5. juli. Andre her inne som har termin til sommeren, eller?

Krepsemor -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med 2 i magen:)jeg hadde termin 8 juli i år men guttene kom litt för og ble födt 13 mai:)Håper du får et fint svangerskap som jeg hadde.Masse lykke til.Det er dobbel glede skal jeg love deg:)

Skrevet

Gratulerer med dobbelt lykke og velkommen hit :-)

Skrevet

Grattis med to knøtt da :) Og Velkommen i gjengen... Skal ha mine litt før sommern jeg da..Har termin 01. April men de kommer vel litt før det håper jeg :) Har du fått vite om det er eneggede el toeggede enda eller?? Så spennende da.Syns det er bare fler og fler jeg nå som for tvillinger ..Hihi...Morro er det. Og det går nok bra skal du se, vi fikk vite i uke 6 at vi ventet to..Er nå i uke 23 så...

Masse lykke til ;)

Skrevet

gratulerer masse..jeg har termin 22 mai...

Skrevet

Grattis.

Fikk også rede på det i uke 9 , skal ha mine 28 mai.

Skrevet

Så hyggelig med så mange hilsninger=) Takk, takk=)

Vi har blitt gravid med prøverør - forsøkt i 5 år totalt, så overraskelsen var ikke SÅÅ stor med at det var to. Vi ante jo at det var satt inn to fine egg - og dermed blir de toeggede=) Det blir fryktelig spennende! Lykke til dere andre også=)

Krepsemor -

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også to ivf frø i magen:)

Har termin 18. juli

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg har termin til sommeren....dvs 28 juli, så det er en stund til, men gleder meg masse masse allerede. fikk konstantert tvillinger i uke 6/7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...