Gå til innhold

Er det for tidlig?

1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vaska opp en del klær og håndlklær og vaska utav stellekommoden, har fremdeles en del som skal vaskes av sengetøy og dyner og vogn og alt det der, men er jo snart jul og er masse som skal forberedes der og så er vi jo plutselig i januar, så tenkte det var like greit å begynne jeg...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er da absolutt ikke for tidlig. Bedre å være tidlig ute og ha det klart, enn at man ikke får gjort det før ungen kommer. Nå vet man jo hvordan formen er også :)

Klærne blir jo ikke skitne av å ligge i en ren kommode, heller. Jeg har selv vaska klærne, og gjort de klare. Har vaska sengetøyet, men ikke lagt på enda. Det går jo fort og trengs ikke gjøres før ungen kommer. Så lenge sengetøyet er vaska, er det jo bare å legge på. Greit å vente med det, så det ikke støver ned i mens.

Men hva i all verden er det du skal vaske av vogna??

Vi har kjøpt ny vogn, så skal ikke vaske noe av den.

Dyna er også ny, så vasker ikke den.

Skrevet

Handlet en del babytøy idag og har akkurat vasket dem. Litt rart, Meg vaske babyklær, for første gang. Ble nesten litt rørt av å henge opp de små klærne til tørk. Tenke seg til at dette skal bli hverdags om ikke så lenge... Har montert seng og stellekommode, men mer har vi ikke gjort. Ikke kjøpt vogn ennå heller. Tenker at det ennå er leenge igjen til termin (15.jan) så jeg har god tid. Men ukene går egentlig fort. Mye skal gjøres i desember. Jeg har hatt litt sånn overtro om at man ikke skal gjøre klar ting for tidlig i tilfelle noe fælt skulle skje, men nå føler jeg meg ganske trygg på at dette skal gå bra. :)

Skrevet

har en gutt på 6 og en på 4, og det er leeeenge si vogna ble brukt, og da jeg tittet på den i kjelleren her om dagen, så skal jeg love deg at den trenger en runde både i vaskemaskina og med klut og såpe hehe

Skrevet

Tenkte å ta fått i vasking av tøy i romjulen jeg... Termin 10 jan.............

treg jeg kanskje......................

Skrevet

Tar permisjon på onsdag. DA skal jeg begynne... jeg vet bare ikke helt hvor. Vi mangler et sted å ha klærne til den lille. Vi mangler seng. Vogna må vaskes og repsreres litt. Klærne etter storesøster må tas ned fra loftet og vaskes... Huset skulle sårt forberedes litt til jul. Må i alle fall ta de største hybelkaninene i øra og hive dem ut:-)

Hjeeeelp, jeg er sent ute, og håper at ungen kommer før (for jeg er så lei av å være gravid)

Skrevet

Syns ikke det er tidlig jeg. Selv har jeg termin 6/2 og hadde tenkt å starte til uka. Plutselig er det, som du sier, jul, så skal jeg reise i bryllup i nyttårshelga og plutselig kan ungen poppe ut når som helst. Det er jo tross alt normalt å føde +/- 2 uker i forhold til termin. Så hvis du har termin 23/1 kan du likegjerne føde 9/1 som etter 23/1. Best å komme i gang først som sist ja, enig med deg der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...