babyi2010 - fødeklar- Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Noen som har lyst/gidder til å remse opp (")nødvendige(") ting babyen trenger? Er usikker på om jeg husker/har fått med meg alt. Skal ha i slutten av februar, men har begynnt å skrive liste.
Mandragora Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Veldig bra utstyrsliste på babyshop.no :-)
Xenaen Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Egentlig ikke så himla mye.. Noe å ligge på, noe å ligge i, noe å ha over seg.- dynetrekk, putevar. Noen skift med klær (bodyer, småbukser, ytterklær, sokker) Noen babytepper (helsevarianten), ei vogn er fint å ha, og kanskje en pose å ha i den. En plass å stelle, (omså fanget) En plass å bade (balje går helt fint) Noen handduker bare til beibi, og vaskekluter. Bleier. Og husk, man får MYE...
nutri Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 http://www.babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf
Lone35 =0) Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Lite dyrt utstyr og masse omsorg og kjærlighet =0)
godiva med 3 gull Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hva man virkelig MÅ ha og hva man VIL ha er jo 2 forskjellige tilng... MIn liste så omtrent slik ut da jeg fikk min første.. Vogn Seng Stol/bag til bil (kan leie stol) Vippestol (ikke påkrevd, men veldig greit lammeskinn (ikke nødvendig men deilig å ha i bunnen av vognen. ofte derfra trekken kommer) Pose til vogn. Dyne Madrass til seng (her kjøpte jeg en dyr en for å sikre rygg for framtiden, har dårlige rygger vi) Flasker (greit å ha selv om man skal amme, om man plutselig må dra uten baby er det jo fintom andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå