Gå til innhold

Tror jammen jeg skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ett. Ikke det siste som var på barista denne uken, men det forrige før det.

Jeg bor i Sørum kommune, så ikke så langt unna.. Hvor gml er du?

Du får slenge deg med på treff når babyen har kommet, om du ikke får tid før. Er jo lov å komme med baby utenfor magen også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro hun ikke visste det, med den kommentaren hun kom med.. Hun mente det nok hyggelig...

De er dessverre ikke tankelesere, disse jordmødrene...

Bestevenninna mi fikk ikke epidural da hun fødte. Først var det for tidlig, så var det for seint.. Da jm kom til henne etter fødsel og sier sååå hyggelig at nå var hun vel glad hun ikke hadde fått epidural, nå som det var over, glefsa venninna mi "Nei!" tilbake hihi

Skrevet

Hehe,det er jo ikke den værste kommentaren å få da... Og antageligvis så visste hun ingenting om de foregående fødslene... Om hun visste det så prøvde hun kanskje å fokusere på det positive.... Men,hva har egentlig slanke og fine armer med graviditet å gjøre? Vil det si at jeg,med mine julepølse-lookalike armer ikke er skapt til å gå sånn?? :P

Skrevet

Det tror jeg, PetuniA :P

Dog, ikke hvis de har samme farge som julepølser... Mine er julepølse-lookalike i farge, men ikke form... hehe

Skrevet

Jeg hadde ikke spist julepølse med min armfarge :P Når det er så hvitt at det begynner å gå over i blått er det ikke helt populært i mine øyne :P Men formen er der. :P Har fått så mye vann i kroppen virker det som,at jeg har fått sånne poser med vann der det egentlig skal være fasong....

Skrevet

Julepølser er ikke så godt uansett da :P

Usj, kjipe greier... Jeg har ikke fått vann i kroppen - enda (Bank i bordet!). Så vært heldig der, iallfall..

Skrevet

Jeg har egentlig ikke sånn ubehagelig mengde vann i kroppen,men det synes bare :)

Lagt merke til at vi har overtatt hele forumet omtrent? Annerhvert innlegg er av enten deg eller meg :P Og så på alle de øverste trådene. -føler meg litt frekk :P

Skrevet

aner ikke hva det var et forsøk på,, men å dra opp et par nedklødde eksem armer og skryte uhemmet av de, og i tillegg trekke en parallell til fødsel, nei det visste jeg ikke gikk an..

Hun var nok en litt FOR alternativ dame for meg.. Blir litt bakredd jeg, da..

Skrevet

Det vises godt hvem som har bedre ting å gjøre enn å bimme, ja :P

Skal pynte pepperkaker snart, jeg da hehe

Hos meg vises det bare på magen at jeg er gravid.. Har ikke fått sånt "gravidansikt" (enda). Merker at fingrene er litt tjukkere på morran, men ikke nok til at andre legger merke til det. Men nok til at jeg har hengt forlovelsesringen i kjede rundt halsen i stedet for å risikere at de må klippe den av fingeren seinere. Blitt skremt av å lese om de som har våkna opp en dag og plutselig ikke fått den av hehe

Skrevet

hehe... ikke værst å få ros for et par nedklødde eksemarmer da... ikke mange som kan skryte av det :P

Godt det ikke er lenge igjen, så trenger du ikke dra til den dama igjen da hehe

Skrevet

Sørum... Hm.. der er jeg kjent.. Bodd der i ett år en gang i tiden!! Er 31 år og opprinnelig fra nabokommunen!! Enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...