Gå til innhold

Tror jammen jeg skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... gå og begynne på den berømte sykehusbagen nå.

Så kan jeg glede sambo når han kommer hjem fra nattevakt, med å fortelle at jeg har begynt å pakke. Hehe.

Han har blitt litt småstressa for det allerede, etter å ha lest i ene boka at han burde begynne å overtale meg til å pakke nå, etter naboen spurte om jeg hadde begynt å pakke, og han føler vel at tida går fort mot fødsel nå han også (selv om det er leeeenge igjen (noe det egentlig ikke er da)). Tror han er litt bekymra for at han skal måtte pakke for meg, og at det skal bli kaos hihi.

Så han blir nok glad hvis han ser jeg har begynt å pakke :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe,ikke dårlig at han faktisk har begynt å mase. Tror ikke min har fått med seg at jeg trenger en bag en gang :P

Skrevet

når har du termin?

Jeg har pakket, og jeg skal ha den 14 Desember. (keisersnitt)

Har termin 25 Desember.

Skrevet

15. januar, så har fortsatt god tid...

Men man vet jo aldri. Bedre å være for tidlig ute enn for seint ute. Bestevenninna mi sa det i stad i tlf, at hun syntes det var lurt. Hun fødte 3 uker før termin, og hadde ikke pakka noe. Gikk 3 dager før samboeren hennes hadde klart å ta med tannbørsten på sykehuset.. Da var hun temmelig desperat etter den hehe.

Skrevet

hehe

Min sambo leser godt i bøkene vi har liggende, så han har nesten mer peiling enn meg gitt hihi

Skrevet

oi, mamma og gravid.. To uker FØR??

så det nå, rødhette* at du hadde skrevet terminen på den andre tråden.. Spennende, men du "leder" faktisk ikke med mere enn tre uker?! Hvor skal dere føde, jenter?

Skrevet

sånn er min sambo også.. Og i dag er de på julebord med jobben hans. De satt her og tok noen drammer før de dro- dvs jeg kjørte gjengen som var her. Da fortalte et par av gutta fra avdelingen hans at han tok de med på nettet og viste hvordan vogn vi hadde kjøpt, hvor og hva vi hadde tenkt.. Hvordan sånn og slik.. Ble helt overrasket hvor mye GUTTA der visste om mitt/ vårt svangerskap?? Det var koselig, altså.. Og jeg ble så glad og varm inni meg når jeg skjønner HVOR mye sambo egentlig gleder seg til dette!! Han er jo heeelt i ekstase!! Leser og tegner, måler opp senger, kjøper ting til veslemor på egenhånd... Blir nok en superduper pappa!!

Skrevet

Hva mener du, "leder" ikke med mere enn tre uker?

Jeg skal føde på ahus :)

Skrevet

Min vet knapt hvilket hull ungen skal ut av :P Men han snakker mye om tiden _etter_ fødselen da. Han har abre sagt at han ikke klarer å relatere seg til ungen mens han fortsatt ligger i magen min,og det er jo noen som faktisk har det sånn,så da får han bare vente. Men han blir nok en bra pappa :) Han snakker om at de skal fiske masse allerede.... *fint jeg slipper det i det minste*

Skrevet

Ja, er utrolig morsomt når de er sånn!

Ser også her, sambo sitter og prater med kompisene om de her tingene. Vist stolt fram ul-bildene til alle kompisa, og fortalt hva vi har handla osv osv. Er kjempemorsomt!

Satte opp sprinkelsenga samme dag vi kjøpte den, samme med lekegrinda og stellekommoden.

De er så søte de her mannfolka våre, når de blir sånn :) Godt de gleder seg minst like mye som oss :D

Skrevet

Rødhette: da har du termin tre uker før meg, og vi skal på samme sykehus!!

mamma og gravid: Du blir satt igang med KS to uker før termin? Er det ikke det du mener? får jeg spørre hva som er grunnen til det? (har hatt et helvete med å få rett termin i tredje svangerskapet, ser du.. derfor jeg spør..)

Skrevet

jeg VET jo at han gleder seg og er veeldig involvert. Han er bare sånn.. Men jeg ble overrasket likevel i dag, når to av gutta han jobber med fortalte om turen VI hadde hatt for å kjøpe vogn, og de visste hvor mye jeg hadde lagt på meg og hvor vi skulle føde, termin og alt sånn.. De hadde også sett ul bilder og filmene fra 4D...

Skrevet

nunnemor, da sees vi kanskje på sykehuset da, gitt! hehe :D

Skrevet

11 dager før termin skal jeg ta keisersnitt. Det har nok med at sist så fikk jeg rier 14 dager før termin. Men tror det er vanlig med 7-10 dag før termin. Å så på det sykehuset jeg skal ta keisersnitt så er blir ofte de planlagte gjort på Torsdager. Så da ble det 11 dager før.

Skrevet

håper dor din skyld at det blir ved DIN termin.. Jeg har ingenting imot å føde i midten av januar.. Er lei allerede, jeg!! Bor du langt unna sykehuset?

Skrevet

hahaha

Han gleder seg nok han også ja, siden han allerede har planlagt fisketurene :D

Skrevet

Jeg har hørt det er vanlig å ta ks ca 2 uker før termin, fordi de ønsker å unngå at fødselen setter i gang av seg selv først...?

Skrevet

akkurat.. Gruer du deg, eller syns du det er greit? Jeg har ingen angst for å føde, men er redd for operasjon, så jeg håper jeg slipper KS: Fikk beskjed sist uke om at jeg har den streptokokk bakterien og må få antibiotika under føldselen, og det første jeg utbrøt var :Jeg må vel ikke ta KS??

dumme meg..

Skrevet

nunnemor, siden du skal føde på ahus...

Har du vært på bim-treffene som har vært?

Skrevet

Ja jeg gruer meg, begynner ihverfall å gjøre det nå. Selv om jeg tok keisersnitt sist også, og vet hva jeg går til, så må jeg innrømme at jeg gruer meg. Det er jo en operasjon. Men jeg har ikke valg, jeg har for trangt bekken til å føde vanlig.

Skrevet

jeg jobber fulltid, og har hatt BI to dager i uka ved siden av, så jeg har ikke hatt sjans,, dessverre.. Det er egentlig litt synd, for jeg har akkurat flytta hit (vel, nyttår) og det hadde ikke gjort noe å bli kjent med noen nye ansikter med babyer på samme alder som vår! Har du vært på noen av de? Jeg bor i Lillestrøm- enn du?

Skrevet

var hos JM her om dagen. mandag for å være nøyaktig.. Og jeg svarte på alt hun spurte om, jeg sa jeg har et kjedelig bra og unormalt normalt svangerskap.. Da tok hun tak i håndleddet mitt og sa at; du som har så slanke, fine armer er jo som skapt til å føde og gå gravid?? Jeg hadde mest lyst å trekke til meg armen å bruke den til en ørefik.. Å ha et uprobelmatisk svangerskap er vel ikke ensbetyndene med at jeg syns alt er like greit?? Hm.. Hatt to styrtfødsler tidligere og mistet litervis med blod- vet ikke om hun visste det da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...