Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hva er målene på den?!? Lurer på om den er mindre eller større enn duo-bagen på s3.... Og kanskje noen her har en sort de skal kvitte seg med? ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Målene på baggen er 75x41. Dette er målene for 2007 modellen, men mener de sa i butikken at det skal være samme størrelse på den som de "gamle" baggene!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 De målene hørtes riktige ut, hadde en 2005 modell og den var bare et par cm mindre en hardbagen vi hadde i brio kombien vår. Det som er med bagene for 2006 og før (vet ikke med 2007 modellene, men de ser høyere ut på bildet) er at de er at kanten rundt er så lav, bagen blir veldig grunn. Og vogntrekket festes med glidelås. Så blir fort litt trangt oppi der. Men med en liten sauskinnspose eller aller helst dunpose så holder det til de minste babyene
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Okei - da skal jeg sjekke målene på s3`n....er det ikke så stor forskjell så vurderer jeg å bytte! Har temin i starten av desember, så rekner med den holder med dunpose ut vinteren....blir vel 4-5mnd!=) Noen som ha en sort å selge meg forresten?!? Hvilke årsmod går på 06 understell? (og har jeg forstått det riktig når jeg sier at bagene til søsken-/tvillingvognene ikke går på singelvognene?) På forhånd takk...
Minmai Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Tror ikke årsmodell har så mye å si. Jeg har en OTH Urban Jungle fra 2003, og har kjøpt en brukt bag fra 2006 som passer helt fint. Hvis du allerede har vogna er det jo bare å ta den med og prøve når du skal kjøpe bag.
Nuffa Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 ligger en svart oth bag til salgs på finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå