Gå til innhold

En liten smule forbanna nå...

Anbefalte innlegg

flere som syntes at anonyme kan gi faan og skrive frekke komentarer??? det er noe jæsklig irriterende... fikk en sikkelig komentar på det ene innlegget mitt.. hav pokker vet den personen om hvordan jeg har det??? og hva er det som feiler folk som skal være sånn mot andre??? trodde alle her på desember klubben var koselige jeg(beskylder ingen her inne) :) men blir så forbanna.. huff...

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7230458-en-liten-smule-forbanna-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har personlig erfart kjipe anonyme svar på ganske så personlige innlegg.... og det er ikke særlig moro... direkte vondt kan det være faktisk..

Tror det beste er å overse det - selv om det er knallhardt!!! - for når man svarer dem igjen blir de bare enda ivrigere - og så har man det gående....

Sender deg en klem, jeg..

Annonse

var på det innlegget hvor jeg spurte om det var fra 21 dager man regnes som fødeklar:) ja enkelte ting vi skriver om er ikke til og tulle med da.. stod liksom er du i det hele tatt gravid??o g du kan ikke ha så vondt som du sier.. forbaska frekk ..huff.. ble litt satt ut her jeg.-...

takk forat dere støtter:)

klemmer

ja..de er unødvendig ufølsomme ovenfor folk sine følelser..det er virkelig kjipt...spesielt når man blir hakket på selv så merker man hvor kjedelig og sårende det kan være...selv om man egentlig driter langt f¤¤¤ i hva de mener, så ... sårer det og prvoserer likevel...for det er jo private ting og ting vi bryr oss om som vi skriver om ofte her inne...og man føler seg trygg siden folk her inne generelt sett er hyggelige og respekterer folks meninger og føleleser selv om man ikke er av samme oppfatning selv..modenhet kan man vel kalle det..;)..men så slår en anonym til med en genilal kommentar..og så føles det ikke like trygt og vennlig her inne lenger.. :O/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...