Tommage♀♂ Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Ikke de 3 siste ukene innenlands, og ikke 2 siste mnd utenlands mener jeg det er
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jeg syntes bare spørsmålet var så fint, for jeg tenkte aller først på å fly av seg selv liksom:) Å, jeg skulle ønske vi kunne det jeg!!!! Tenk så fint det hadde vært!!
Xenaen Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Så det liksom for meg - alle disse halvstropne, frodige kvinnene oppe i lufta, flygende; Fantastisk bilde.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 MEN, SKAL DU FLY LANGT, HUSK STØTTESTRØMPER...Jeg så ut som en flodhest etter siste flytur
nutri Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 tror det er litt ulik praksis fra flyselskap til flyselskap. Ta kontakt med aktuelt selskap og hør. Men ingen som tillater siste 3 uker tror jeg
Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Tror de norske selskapene har ca lik praksis(ikke sikker på charter). -Skal en ut å fly 4-2uker før termin, så må en ha legeerklæring på at det er lite sansynlig at en føder for tidelig. -Skal en fly de 2 siste ukene før termin, så skal en ha med helsepersonell. Men det beste er uannsett å sjekke med det selskapet en skal fly med. HUSK -Støtte strømper(løssne stramme sko o.l.), beveg deg og drikk vann -Enkelte kan og slite med blodtrykksfall under graviditeten, dette kan gjøre at en besvimer lettere. Men er en frisk, så er det ikke farlig å reise med fly.
Tutekoppen Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Hei Jeg er i uke 26 og skal ut å fly neste helg. Spurte jordmor om det var risikabelt, men hun bare ønsket meg god tur. Jeg skal til Praha med kjæresten min. Siste turen vi får alene på en god stund. Det er bare den siste måneden gravide blir frarådet fra å fly. Dette er noe flyselskapene bestemmer, da de ikke vil risikere fødsel ombord..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 du kan gå inn på lommelgen og lese ang flyging der.Står veldig greit.
Ny bebis i magen! Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Med SAS Braathens kan du fly helt tom 8 mnd. Er ulike restriksjoner etter hvilket flyselskap du skal reise med.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Hehe jeg også tenkte det. Hadde utrolig lyst til å svare "ikke uten vinger" eller noe :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå