Xenaen Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Argh! Satt å kosa meg med litt lørdagskos - kyllinglår... Og klarte altså å spise en bit som var rimelig rå. Æsj Blæ Urgh. Regne vel med at det går bra - men hva er symptomene på.. eh... hva var det man kunne få (bortsett fra Salmonella da) ...listeria??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Finnes dette i Norge da? Tror uansett ikke at en liten bit har noe å si.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Så ekkelt! Salmonella merker du nok, men vet ikke hva annet kyllinger kan ha av smitte... Annet rått kjøtt kan jo ha toxoplasmose. Det trenger ikke ha symptomer så da må du ta blodprøve tror jeg. Men det går nok sikkert helt bra!
Xenaen Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Jaodå, vet jo egentlig det. Vi har jo rimelig trygg mat i Norge. Også trur jeg at evt. toxo-smitte er på utsida av kjøttet - at det må være infisert med disse bakteriene fra utsida. Well, det ordner seg nok. Visste forresten ikke at de tok toxo-prøver i Norge, men det er jo fine greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå