Gå til innhold

nr 3 ønskes men....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Øsker meg så veldig ett barn til. Men jeg er 33 og mannen 42. Han mener han er blitt for gammel. Det mener ikke jeg da. Og familien mener vi bør sette en strek da vi har full aktivitet i heimen fra morran til kveld. Og at vi har fått friske barn. Jeg kjenner på meg at det er trist å sette en strek ved to. Barna våres er 2 1/2 år og 6 mnd. Føler meg ikke ferdig med baby og har tenkt tre barn hele veien.

Vil med dette innlegget bare lufte mine tanker høyt og kanskje høre deres mening.

Fortsetter under...

Hei.

Det er vel en fordel at dere er enige da. Jeg har bestandig ønsket å ha mange barn. Nå venter vi nr 4. Familien er ikke enig, men jeg og mannen min er det. :-)

Hadde vært litt sorg for meg om jeg "bare" skulle hatt to barn, men det er jo forskjellig hvordan man føler. :-)

kjør på, du er jo kjempeung og mannen din sånn passelig. å bare ha 1 søsken er kjedelig, vi er 5 voksne søsken nå og vi har og har alltid hatt stort utbytte av hverandre. Men hvis minsten er bare 6 mnd så er iallefall mitt råd og vente 1 år eller 2, det er slitsomt med to så tette som dere allerede har, og får du en til kjapt så kommer dere til å kjenne trykket enda bedre. (ikke minst i forhold til oppfølging i b.h, skole, fridtid, venner, tenåringsproblematikk osv.

men overtal mannen din, og bruk søskenargumentet for alt det er verdt.

(og hvis han fortsatt er treeeeg, kan jo uhell skje, ikke sant.....)

HI her. Takker for alle som har svart meg. Og er ennå ved tanken om å få en til. Men tror ikke som mummamø at jeg vil at det skal skje ved et "uhell". Innerst inne i seg ønsker mannen min en til. Men en ny graviditet skremmer han. Da jeg var kjempe kvalm og dålig i bekkenet sist. Men da hadde jeg også junior på som ble to da babyen ble født hjemme med meg. Ved en event. ny baby er nok de to vi har i barnehage ca 60 % av tiden.

Vi få se hva vi lander på. Jeg er veldig for den ene dagen og veldig stussende i det neste øyeblikk. Men jeg skulle nok ha klart det.

Men venter nok til varen igjen. Da blir det 2 år imellom nr 1 og 2 go 1 1/2 mellom nr 2 og 3.

Ønsker fremdeles dere andres syn.

God klem fra meg som er anonym her ennå. fordi det ikke er ønkelig at evnt kjente skal vite om hva vi planlegger. Skal komme ut med min id når vi er gravid hehe.

Hei, jeg syns som et annet innlegg her at du bør vente litt med nr 3. Særlig med tanke på at du var plaget med bekkenløsning. Kroppen bør vente 18 mnd før den blir gravid igjen.

Vi har to barn. Jeg brukte 2 år på å overbevise mannen min om en til. Når han først ble med på det heiv jeg meg rundt og nappet ut spiralen. Våre 2 første er tette med 18 mnd mellom. Det blir 5,5 mellom to og tre. Tror det blir fint, jeg:-))

PS: Jeg er 36. Du er ikke gammel!

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har et sterkt ønske om nr 3, men min mann er ikke enig. Vi har en av hvert kjønn og begge er friske og raske. Minstemann er 10 mnd. Jeg er bare 25 år og han er 36, synes det er kjempe trist å tenke på at jeg kanskje er ferdig med å få barn. Respekterer hans meninger, men vil nok prøve å overtale han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...