Gå til innhold

Dere som har to tette.. hvor fort vokser..


2 + 1

Anbefalte innlegg

magen??

Vil livmora bli kjappere stor pga det er så kort tid siden sist svangerskap..

Usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror ikke det er mer enn ca 10 uker.. MEN kjenner livmora kjempegodt allerede!! Å det skal vel ikke skje før ca uke 13?!?

Lurer nå på om det kanskje kan være fler enn en inni dær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, har en på 13 mnd, og er nå 6+4 og magen har allerede begynnt å titt frem helt nede....vet ikke om det har noe å si, men med andremann skal jo magen komme litt før, men det får da være måte på.....når kom magen din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke at jeg var gravid før sist fredag.. :o dermed er jeg litt usikker på når den begynte å poppe litt ut. Har følt at magen har vært litt oppblåst en stund.. men tenkte sef ikke at jeg var gravid hihi helt utrolig. Når man egentlig skal kunne kjenne alle symptomene til graviditet siden man nettopp har gått gjennom det.. forbinder man ikke en eneste ting med at det kanskje er noen der inni.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en jente på 1 pr og er nå 8+3, magen har allerede begynt og poppe litt ut ja!!! den kommer jo fortere med andre mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser...

junior er 11 mnd. nå, og jeg er 5 uker på vei... Og jeg synes ikke magen har forsvunnet fra 1. svangerskapet enda, dene er bare slapp og kvapsete.... Så det blir nok vanskelig å ser når magen først kommer her ja;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy at jeg fant denne og at det er andre som får dem tett...Jeg ammet fortsatt da jeg fant ut at jeg var 8 uker på vei.... Nå er pjokken akkurat ett år og jeg er 11+2...... Har sluttet å amme....og syns alt det strammer litt å sitte med knappen igjen øverst i buksa. Jeg har nok også igjen litt fra forrige gang. Jeg tror jeg kan kjenne livmora ca 1-2 cm over symfysen. Men pløsete er vel ordet som best dekker slik jeg føler meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...