Gå til innhold

At det skal være mulig å være så innamari dum i huet!!!!!

Anbefalte innlegg

Saken er så her. Mine besteforeldre hadde hatt en gutt og søstera hans boanes hos seg for 1 1/2 år siden. Pga at mora ikke klarte å ta seg av dem av forskjellige grunner. De bodde hos dem i ca 6 mnd å det var stoor fremgang på denne gutten. Han har ADHD og har vært borti det meste av drekking og narkotiske stoffer. Nå i sommer ble det bestemt at han skulle komme tilbake til mine besteforeldre. Pga at ting hadde helt sklidd ut hos mora. Han rømte hele tiden. Var sammen med folk på 20-30 år som sjenka han dritings. Å var helt på kjøret. Når han kom til mine besteforeldre i august så var han så positiv til å få en ny start(han er 14 år). Det begynte fint. Men etterhvert så begynte det å skli ut igjen. Han jugde for alt og alle. Fikk høre en del av min lillebror som går en klasse over han. Endte med at tilslutt så ble han fryst ut av hele ungdomsskolen. Det sier litt!! Da begynte han å reke på ungdomsskolen som ligger nær byen. Der de fleste verstingene går. Så da begynte han på igjen med alt det surre. Begynnte å rømme. Politiet måtte hente han inn flere ganger etter å ha vært på rømmen noen dager. Han er kjempe stygg med besteforeldrene mine. Skjønner ikke at det er mulig å være så stygge med noen som prøver å hjelpe han. Hjemme så fikk han ingenting. Ble servert røyk og vin som belønning hvis han gjorde noe bra. Gikk alltid i brukte klær som var for små. Nå så fikk han masse nye klær,stereo annlegg og masse nye møbler til eget rom. Men noen takknemlighet? Neida. SÅ for ett par uker siden så ble han sendt hjem til moren sin igjen etter at politiet hadde leta etter han i 2 døgn. Besteforeldrene mine orka rett og slett ikke mere. Han fikk betenknings tid i 2 uker. Da hadde han valget mellom å bli hos mora si eller komme tilbake og skjerpe seg. Han fikk beskjed om at hvis han tabba seg ut en gang til så åkte han rett hjem igjen. Han kom tilbake til dem på mandagen. I går så rømte han. Å nå holder det bare at mormora mi ringer til politiet å sier navnet sitt. Så spørr folk der" hvordan går det med x"? Altså fosterungen dems. Da sier det litt at han er kjent der allerede. Har hatt besteforeldrene mine her i kveld. Samboern min og onkelungen til mormora mi dro ut til ett utested som alle ungdommene henger før i kveld. Regna med at han kanskje kunne være der siden det var konsert. Å de hadde rett. Men han er snydens å nekter å bli med. Han har tydligvis alliert seg med flere ungdommer der som skal holde øye med samboern min og han andre. Så nå står samboern min og han andre å venter på at politiet skal plukke han opp å kjøre han hjem til besteforeldrene mine. Da blir han kjørt rett hjem til mora. Det verste som kan skje nå er at han havner på institusjon.Mora klarer ikke ta seg av han. Å barnevernet her i byen sier at han er kandidat for lukka avdeling. Syns så synd på besteforeldrene mine og han. På dems vegna forde dem virkelig ville hjelpe han. Og på hans vegne forde han ikke skjønner at han ødelegger livet sitt....

Besteforeldrene mine er 50 og 71 år. Ikke ekte mormor for dem som skulle lure=)

Vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget. Måtte bare lufte tankene her jeg sitter.

Fortsetter under...

kan godt å få luftet ut noe fustrasjon.

syns synd i gutten. han har fått en dårlig start i livet.

flott at besteforeldrene dine har brydd seg om gutten,men kan godt forstå at de ikke klarer mere.

får håpe han får hjelp et annet sted.

besteforeldrene dine har gjort det beste de kan.

Kor trist! Både førr guttn og besteføreldran dine... og alle dåkker andre som e med på kallaset...

Håpa han tar tel vett etterkvært og får et fint liv...

Bæsteføreldran dine har gjort en kjæmpejobb som har prøvd i allefall...

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...