Gjest Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 han er 7 uker og jeg var 2 timer borte. Handlet mat, sammen med eldstemann.....det var litt rart. Pappaen var hjemme med lillegutt....det ble litt grinings så poden fikk 100ml mme...og så kom jeg 20 min etterpå med spreng....men siden babyen er matvrak takket han ja til pupp også =) neste lørdag skal jeg trene litt....gleder meg.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Så deilig da! Tror jeg er ganske avslappet, for det har jeg gjort for lenge siden - var ute å handlet alene da han var halvannen uke, borte iallefall i to timer...Idag har jeg vært til frisøren og dro og handlet litt etterpå, borte i tre-fire timer..Samboer var alene med alle tre, en på 8, en på 21 mnd og babyen er fem uker i morgen...Men må innrømme at det var skikkelig uvanlig å sitte så lenge i ro!! Syns en halv time mens hårfargen virket var uendelig!! :-)
hemmeligvemmelig Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Hehe, lille bebis her er 2 uker i dag, og i går måtte jeg få en venninne til å passe på ham i en liten time mens jeg hadde prosjektpresentasjon på skolen. Gikk overraskende bra! Men jeg ble ikke sittende for å høre på resten av klassen for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå