Gå til innhold

Føler meg litt lurt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kom inn her så skrev jeg et innlegg om at jeg var her,i 3 trimester,og da sa alle: Gratulerer,så koselig,(som tross alt var koselig),men de fleste sa også: Herifra går det kjempefort!

Men jeg har fortsatt igjen 54 dager,og jeg synes dette trimesteret har tatt lengst tid hittil.... Og jeg som hadde så store forhåpninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kunne hvertfall ikke vært mine ord!! :)

Jeg må ærlig talt si at 3. trimester er det lengste, absolutt. Og da spesielt den siste mnd, så du har ikke fått smake "steken etter leken" ennå, etter mitt skjønn. Og må du gå på overtid, ja da er det hvertfall ikke moro lenger!

Men alt i alt så har jo alt en ende, også dette trimesteret, det er bare litt tungt å innse innimellom. Lykken er jo at belønningen til slutt bare er helt topp! :)

Skrevet

Jeg har 80 dager igjen i dag, og syntes nettopp det var 100 dager igjen. Andre trimester syntes jeg imidlertid gikk supersakte, første også for den saks skyld. Tror det kommer til å gå superfort til jul og i jula, fordi jeg har eksamener og sånt,og jula pleier alltid å gå fortm deretter venter jeg at det kommer til å gå supersakte igjen, dvs i nesten 1-2 måneder, for da har jeg ikke noe spesielt fore. Håper selvfølgelig at det ikke skal gå sakte da heller. Håper tiden går fortere for deg etter hvert da. Er det ikke noe artig sprell du kan finne på som får tiden til å gå?

Har ikke noen gode forslag, men.....

Skrevet

Og jeg har ikke igjen den siste mnd enda en gang :P usj... Men har regna med å gå på overtid fordi UL terminen min er den 17 januar,men mens terminen er 25 januar. Så lenge han kommer ut før februar er jeg fornøyd da :) Men det går saaaaaaaakte.

Nå kan jo det ha noe å gjøre med at jeg går på svangerskapspenger,og har svært lite å finne på...Prøver liksom å stresse til jul,men da blir det jo enda mindre å finne på i desember :P Januar kommer til å gå enda saktere. Og med denne positive innstillingen ser jeg ingen ende på det :P

Skrevet

Må nesten le litt, du skriver jo så morsomt.

Forslag

Bak masse så du har fryseren full til besøk og til middag etter at barnet har kommet?

Dra å svømme hvis du er i fysisk stand til det? Hmm.. begynne å strikke hvis du ikke allerede gjør det? Lage hjemmelagde julegaver til hele familien!:) lage en fin, stor adventskalender, sånn med lommer som du kan putte småting oppi, til babyen du får, som han/hun kan ha glede av i mange år fremover? Jeg har alltid ønsket meg enn sånn en, men aldri fått det dessverre. Nei, aner ikke jeg. Lese gode bøker. "Stolthet og fordom", "Alkymisten", "Eleve minutter", de to siste av Paulo Coelho. Tja, kommer ikke på så mye mer jeg.

Skrevet

Jeg har allerede laget hjemmelagede julegaver til slekta,driver å lager hjemmelagede julekort,maler gipsmasker,og har kjøpt julestrømpe OG julekalender til samboer som jeg skal finne smågaver til... Men problemet er at jeg er så fordømt effektiv :P Jeg klarer ikke å fordele det opp på flere dager,så jeg gjør unna alt på en dag. Baking gidder jeg ikke,fordi jeg tør ikke gå nedi kjelleren der fryseren står. Grunnen er at det bor edderkopper nedi der som må ha vært borti noen atomkriger,fordi de er unaturlig store. *grøss*

Stolthet og fordom er sånn drama bok jeg aldri kommer meg gjennom,men de andre har jeg lest,"sparer" Narnia til litt lenger uti svangerskapet. Fordi da klarer jeg sikkert ikke gå opp og ned trappa så mye lenger,og må holde meg i 2 etasjen i nærheten av doen :P

Men takk for forslagene :P Tror jeg skal lage meg sånn banner til å ha rundt kroppen,som de Miss Norway og sånn har : Miss Positivitet

Skrevet

Hehe, kanskje det var en god idé. Det er en bok som heter "Tenk positivt", har aldri kommet gjennom den selv, men....

Jeg er motsatt, har mange tanker om hva jeg har lyst til å gjøre, men får som oftest ikke somlet meg til det. Skal gi tilbakemelding om jeg kommer på et glimrende forslag til hva du kan gjøre for å få tiden til å gå. Må skru av laptoppen her nå, før jeg blir gal av det!

Ha en fin kveld så snakkes vi. Klem

Skrevet

Hehe,nå sitter jeg faktisk å ser på hænn Jånny på TVNorge... (Johnny Depp for alle som ikke er helt inne i slængen min :P) Så har det smålig travelt med å tørke sikkel :P Men ja takk,alle forslag taes godt imot her altså :)

Passer hunden til mamman min nå da,og tenkte vi skulle gå tur,men han drar så fælt så jeg får nesten bekkenløsning av å bli revet i armen...(Ikke for å fornærme noen som faktisk HAR bekkenløsning,men poenget er at det er ubehagelig....)

Skrevet

Jeg har termin 13 des, har vært sykemeldt i nesten to mnd. allerede pga. bekkensmerter, og likevel flyger ukene avsted!!

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i ca 3 mnd, med termin 15. januar, og ja ukene flyr avgårde *grøss*

Skrevet

........mm-m

Skrevet

*gidder ikke høre på dere* he he. Jeg tror liksom ikke at jeg er gravid hele tiden, jeg.. Løper til toget, for så å komme NESTEN til Narvesen og kjenne at jeg ikke rekker over gata på grønn mann.. Jeg ser for meg at jeg selv er en snegle som sinker alle som skal med toget.. Og når sånne ting skjer (hver dag nå...) så kommer jeg plutselig til å tenke på at jeg er jo 30 uker på vei!!

Skrevet

Jeg og glemmer til tider at jeg er gravid,helt til junior finner ut at det er på tide at han minner meg på det med ett kraftig spark i ribbeina,eller jeg går forbi ett speil og ser at jeg ligner en stranda hval...

Skrevet

Ok, nå er dere litt slemme.

Her har det lille gullet mitt funnet ut at h*n skal gjøre seg så tung som mulig, sånn at jeg ikke kan unngå å kjenne at den er der. Gjerne presse litt ekstra mot innvoller, sparke litt hardt mot ribbeina eller noe sånt, bare for å vise at h*n er der, lissom... Og når h*n ligger rolig og stille, så gjør den seg iallfall tung som f hehe

Skrevet

(Er forresten ikke kjempestor eller noe heller, faktisk. Får høre oftere at jeg har liten mage til å være så langt på vei som jeg er enn motsatt)

Skrevet

jeg ligger i senga med pcen på fanget nå.. tror du JEG er noe lekkert syn?? NOT.. men det er så deilig å ligge rett ut, for frøkna har antagelig funnet ut hvordan hun kan stenge spiserøret, pusterøret og pulsårene mine.. Bare for kødd, lissom... Plutselig kommer det et spark i det jeg skal svelge, og da kommer det en rap...svært feminint.. Men når jeg som sagt ser meg i speilet, så er jeg alt annet enn svært lekker...

Skrevet

HAH! Har du bare godt av :P hehe,neida... Hvordan kjenner du at han presser mot innvoller? Merker ingenting av det jeg,kjenner det blir litt tungt å puste når jeg bøyer meg for å ta på meg skoene,men ikke noe mer enn det....

Til tider så tror jeg at junior ikke liker meg,fordi han vil meg så vondt med de sparkene sine. Lille-Lucifer :P

Skrevet

Noe presser den iallfall imot, fordi det innimellom er ubehagelig, bare det å kjenne vekta av gullklumpen... H*n sparker ikke nødvendigvis, bare ligger rolig, men det gjør vondt der den ligger, lissom...

Jeg sitter på en krakk når jeg skal ta på meg sko, hehe.

Du fortjener vonde spark :P

Skrevet

Er ikke bare du som føler deg ulekker da? De fleste gravide kvinner er jo kjempepene! Stooor fin gravidmage :)

Skrevet

hehe,faktisk :P Min gjør ikke sånn da,i det minste. Han er egentlig snill sånn sett,bortsett fra ribbeinsspark. Har fått blåmerke på utsiden faktisk..

Men lekker er jeg i alle fall ikke jeg heller,i dag så fant jeg en mammakjole jeg kjøpte i sommer,og den er ut som ett telt... Den har absolutt ingen som helst form for fasong,bare rett ned,så når jeg bruker den ser jeg ut som om jeg har trekantfasong,med en diger kul midt på. Helt sykt... Og jeg får ikke igjen noen av jakkene mine lenger..

Skrevet

hehe,om jeg begynner å telle vonde spark så går kanskje tiden fortere. :P Jeg sitter i trappa til tider,men den er så ubehagelig,så jeg står for det meste. Spørs jo hvor lenge det funker da :P

Skrevet

Gjør for vondt i bekkenet å stå og kle på meg sko...

Jakker ja... jeg kjøpte en ny på b-young, i en litt stor størrelse, som var romslig, som passer. Men den kjøpte jeg fordi jeg må jo ha en jakke fram til fødselen. Blir litt kaldt å gå helt til midten (slutten) av januar uten jakke.... særlig jeg som pleier være sånn frossen-pinne....

Blåflekker har ikke jeg fått da :D

Skrevet

jah...Jeg kan jo bare drømme om å komme meg inn i en jakke fra b-young når jeg IKKE er gravid,så det er nok ikke stedet for meg å gå :P Eller,jeg finner sikkert noen der,når jeg ikke er gravid,men det hjelper meg lite nå :P (er i overdramatiseringshumør i dag :P)

Skrevet

Disse jakkene var veldig romslige, da.... Jeg prøvde MANGE jakker som var for trange. Prøvde tom. en mamalicious vinterjakke! Den gikk igjen, men ville ikke holdt til januar.... Og det var i str L!

Hvilken str er du til vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...