Gå til innhold

Når gjøre alt klart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det på tide å gjøre alt klart til babyen kommer? Har alle store ting fra nr 1 bare noe småtteri som vinter tøy ol jeg må handle inn. Har lyst til å ta frem vuggen, vaske å legge på plass klær ol, men er det for tidlig ennå? Har UL termin 1 feb, min er 24 januar, nr 1 kom 2 uker før UL termin. Vi skal bort i jul/nytt år, kommer ikke hjem før 5 januar.Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gjøre det klart nå før jul eller vente. Har lyst til å kose meg litt med det, det blir vel heller ikke "skittent" om jeg vasker og gjør klart nå og legger det i kommoden. Kommer til å vaske alt rosa tøy, selv om vi ikke vet hvem som ligger i magen nå. Greit å ha det rent om det er ei lita jente igjen, noe jeg tror det er. Hvor langt er dere i forberedelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klærne i de minste størrelsene er ferdigvaska, og lagt i kommoden :) Blir jo ikke skittent av å ligge i en ren kommode.

Har ikke vaska det vi har i str 62 enda.

Sengesett og slikt er også vasket, men har ikke lagt på senga enda. Vil vente med det, sånn at det ikke støver ned hehe.

Samme med leketeppet til lekegrinda. Men både seng, kurv og stellekommode er satt opp, så det er bare å legge på. :)

Skrevet

Hei rødhette.

Du bor vel her i nærheten, Lillestrøm. Synes å ha sett navnet ditt i forbindelse med treff her. Har selv bare klart å komme meg på 1, men skal komme meg på det neste på barista. Når har du termin?

Skrevet

Hvilket treff har du vært på?

Jeg har selv også bare vært på ett, tenkte jeg skulle prøve komme meg på det neste selv. Må se om jeg har bil, evt. om det er noen jeg kan sitte på med.

Har termin 15. januar. Når i januar har du? :)

Bor nært Lillestrøm ja.. men ikke i Lillestrøm :)

Hvor gml er du?

Skrevet

Var på et på Egon på triaden for noen uker siden, var også på et på Egon i Lillestrøm samme uke på kveldstid. Har ikke vært på noen av de på Barista. Jeg er 29, har ei på 2.5 år fra før. Du da?

Skrevet

hei:) jeg har mens termin 17 januar og ul termin 24 januar og jeg vasket komoden og monterte himmelsenga i går faktisk og la alle klærne i skuffene osv,men har ikke tatt av prislapper eller vasket noe av tøyet enda det venter jeg med til desember så jeg har noe og finne på da også...hehe:P var så lei av og ha 30 bæreposer med ting stabla inne på rommet så la det like så godt i komoden jeg...!

men jeg har lagt på sengetøy og setti bamsene i senga...

til uka skal jeg få opp gardiner og hyller og bilder...og montere stellebord..tar litt hver dag...

men regner med og ha allt gjort innen 1-5 januar:P hehe skal på en 2 ukers ferie og reiser onsdag så jeg får jo ikke gjort så mye men fortsetter når jeg kommer hjem

klærne blir nok ikke møkkete av og ligge i en komode så jeg syntes du likesågodt kan vaske det nå om du vil det.. jeg har ikke vasket noe siden jeg skal dra natt til onsdag og det blir så stress med egen tøyvask,tørking og stryking...

gjør som meg ta halvparten nå og la noe stå igjenn som du kan kose deg med når du kommer tilbake..?

Skrevet

Jeg var på ikke det siste, men det før, på barista.

Jeg er 27, dette er første for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...