Gå til innhold

Hei på en lørdagskveld :D

Anbefalte innlegg

Kor dåkker har det i dag... hær i gårn e ikke formen min kommet sæ nå særli.. fortsatt kvalm og urven... men heldivis ikke så mye hauverk da...

Har nu hatt besøk av svigermor og eine tanteongen vårres i dag... så frøkna har nu storkosa sæ... sjøl om småfrøknan krangla litt også....

E så mye æ sku ha gjort og får ikke gjort nån teng... sku ha gådd igjennom resten av babyklean blant anna... får se om æ klar å gå igjennom litt tel nu i kveld da...

Håpa dåkk har hatt en fantastisk fin kveld...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7229201-hei-p%C3%A5-en-l%C3%B8rdagskveld-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, da! Håper du blir bedre i løpet av kvelden/morgendagen da=) Sitter hær å glor inn i pc-skjermen jeg og.. INGENTING og ta meg til, ikke orker jeg noe heller, hehe... Begynnte å tenke såvidt på dåp i sted, men får jo helt panikk av å tenke på alt som må organiseres og planlegges i forveien.. USJ!

vi har jo som sagt barnefri kveld i dag, men vi sitter nå bare her og glor da. Skal sette på en film nå snart, men må liksom innom her og se om det har skjedd noe nytt. Det er så mye aktivitet her at jeg får jo ikke med meg alt hvis jeg ikke er innom et par ganger om dagen - og det er myyyye (synes jeg).

Kanskje likegreit at jeg ikke oppdaget desemberklubben for ikke så lenge siden, hvis ikke så hadde jeg nok tilbrakt mye tid her ja. Synes det er koselig også jeg da, å følge med på hva som skjer med dere der rundt i Norge. Litt rart egentlig, at det er så mange i samme situasjon, men at vi sitter på så forskjellige steder og føler og lurer på mye av det samme...

God kveld :)

Huff, god bedring til deg....... sender deg litt "kom i verdens beste form" støv.....

Vi har hatt besøk av pappa og familie i dag, og vært i byen og spist middag ute og sånn, kjempe kos- men blir utrolig fort sliten nå ja!!! Så i kveld har jeg liggi på sofaen og kost meg, sett på film og prøvd å oppdatere meg litt her- men det tar tid ;)

Ha en fortsatt fin kveld jenter :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...