Nutmeg Skrevet 7. desember 2006 #76 Skrevet 7. desember 2006 Hei 30årogførstegangsprøver:) Da er vi ikke de eneste som har sovnet fra babylagingsprosjektet altså Naive meg trodde desember kom til å bli en rolig kosestund med gooood tid til sex, men det er jo overtid, middager og prosjekter hver eneste dag. Så når jeg ser senga....snooooooork. Vi får håpe det er kvantitet og ikke kvalitet som gjelder denne pp:) Lykke til til oss!
Nutmeg Skrevet 7. desember 2006 #77 Skrevet 7. desember 2006 Nei, nei, nei! Mente; KVALITET, ikke kvantiet! (tror hjernen min har sovnet den også Så, vi satser altså på kvaliteten her!
Måånestråle Skrevet 7. desember 2006 #78 Skrevet 7. desember 2006 Hei nutmeg Jeg trodde også at dette skulle være så lett som bare det. Annenhver dag er jo ikke SÅ ofte?!! Men neida. Vi er så treige med å komme oss i seng på kveldene, og så sovner vi omtrent så snart vi legger hodet på puta. Men klart; man kan jo ha flaks! Vi satser på det! Lykke til til dere også!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 7. desember 2006 #79 Skrevet 7. desember 2006 godt å se at det ikke bare er jeg/oss som ikke har energi til 'masse' sex..kjipt men sånn er det bare! i morra tror jeg at jeg skal spørre om å få ta en blodprøve som kan se om jeg har hatt EL greit å sjekke opp tror jeg
2 søte små:-) Skrevet 7. desember 2006 #80 Skrevet 7. desember 2006 Det er flere av oss.. Har heller ikke energi til sex annenhver dag eller mer:-( Men rundt EL tror jeg vi skal henge i litt:-) EL er ca neste lørdag.
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 7. desember 2006 #81 Skrevet 7. desember 2006 Heisan!! Da er jeg 2 dager over IKM, og kjenner etter om det er noen symptomer som IKKE forteller meg at TR er på vei. Men alle sympt hittil varsler tantebesøk. Sukk...... Eneste positive med det er at jeg kan ta meg litt vin på julebordet. Andre som har IKM i disse dager?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #82 Skrevet 8. desember 2006 jeg har ikm på tirsdag tror jeg,kjenner etter symptomer men kjenner ingen enda på at tr kommer,det kjipe med at hvis jeg ikke er gravid nå er at neste el er i jula, og da er jeg i dk og sambo i norge,blir ikke barn av det!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #83 Skrevet 8. desember 2006 ble ikke annenhver på oss heller men håper at det holder likevel
TussiLussi Skrevet 8. desember 2006 #84 Skrevet 8. desember 2006 HEisann ! Hiver meg innom denne tråden jeg også :-) Er 34 år og prøver nå på tredjemann.... Har IKM søndag/mandag og er kjempespent her! HAr masse rare symptomer som like godt kan være pmsplager, men jeg vet bare ikke hva jeg skal tro...
FrkGull Skrevet 8. desember 2006 #85 Skrevet 8. desember 2006 Melder meg på her jeg!! Er 30 år + 6 måneder, og er klar for barn.... Min sambo må bruke litt mer tid på å si klart "go", og det er det bare å respektere. Jeg har sluttet på pillen, så nå går det i gummi gitt! Men som mange andre her så er det ikke bare bare å ha ork og overskudd til sex, fint å oppdage at vi er flere med det problemet....
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #86 Skrevet 8. desember 2006 jeg går her også å lurer på hvilke plager det er jeg har,men så tr ikke kommer så er det håp
Dotten Skrevet 8. desember 2006 #88 Skrevet 8. desember 2006 Takk takk Femina Ja godt vi er flere "gamlinger" her inne Visste ikke at det var et forum for oss over 35 heller jeg... Vel, lykke til til deg også når dere setter i gang for fullt, om jeg skjønte rett, så skulle du vente til neste år Jenta mi er 14 mnd. ja. Eller 14,5 mnd. nå da..... Vil ikke la det gå så lang tid i mellom dem, så håper spiren sitter snart! Masse lykke til til deg og alle andre her inne!
Pops Skrevet 8. desember 2006 #89 Skrevet 8. desember 2006 Hopper også på! Jeg er 33 år og har vært prøver i 2 år nå (er vel sliter nå ja!!!!) Sitter her skuffet, nok en gang etter at TR har vist sin ankomst... Det er vel bare å hente nytt mot og prøve på nytt igjen )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. desember 2006 #90 Skrevet 9. desember 2006 Jeg ble 30 25nov =0). Pratet i kveld om å sette igang med pp igen. Har en vakker tulle på 6måneder.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #91 Skrevet 9. desember 2006 jeg sitter her også skuffet,tegn på at tr kommer, det triste er at under neste EL periode er jeg i DK og sambo i Norge
Positiva Skrevet 9. desember 2006 #92 Skrevet 9. desember 2006 Føler jeg har blitt litt oversett her :-( (snufs!) ;-) Neida... Jeg kan introdusere meg igjen, jeg..... (ikke furten jeg...) Jeg er 35, 2 pp etter MA, har EL i dag, prøver på gullunge nr. 3 JIPPI!!! Hadde sex i går morges- tror ikke det blir noe på meg i dag (syk mann) - tror dere det holder? Positiv EL test for to dager siden (og i går faktisk)....
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #93 Skrevet 10. desember 2006 neida du er vel ikke oversett, jeg venter på ikm som er på tirsdag, tegn på at tr er på vei,men har ikke sett noe til henne enda. Så jeg går i håpet helt til hun dukker opp. Tester meg torsdag el fredag hvis hun ikke har kommet. Vi får håpe på at det holder for dere. Hold oss informert! det gjør du sikkert!!! lykke til!!!! GOD JUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
junior&vesl@ Skrevet 10. desember 2006 #94 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er 32 år og vi prøver på få nr. 3 nå, med litt skrekk blandet fryd. Er veldig spent på hvordan det blir å være 3 barnsmamma:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #95 Skrevet 12. desember 2006 skyver denne litt opp jeg så kanskje vi blir litt mer aktive
Måånestråle Skrevet 12. desember 2006 #96 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er her jeg, notteliten! Er det noe action hos deg? EL eller IKM eller noe? Jeg er på stedet hvil. Venter på IKM om en uke ca og hadde særdeles lite sex rundt EL pga influensa og generell desembertrøtthet.. Så det vel ikke så innmari sannsynlig at jeg har noen mygg i magen denne måneden, dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå