Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt topp initiativ Noetteliten, dette dekker nemlig et behov jeg har, aa snakke med 30aaringer! Supert hele Bli gravid forumet, men noen ganger det er ok aa ta opp temaer med de som er ca samme sted i kvinnelivet (og da mener jeg i forhold til aa bli gravide/faa barn. Noen av mine temaer er det vanskelig for en 18aaring og en 43aaring aa beskrive kanskje, og du har naa kreert "Midtskjiktet" paa et vis, eller "Gjennomsnitten" om du vil. Vi som ikke er superunge, men langt fra gamle, hehe... Fin gjeng dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er veldig enig i deg,er ganske fersk på denne siden,men det så ut som det var bare ungmøer her,og da fikk jeg litt skrekken,ups tenkte jeg er jeg den eneste over 30? Hadde jo ikke særlig lyst til å gå over til over 35 og prøver. Ingen vits i å gjøre seg eldre enn man er.

Skrevet

Jeg blir 35 om 2 mnd og 2 dager...

Nesteldst hittil ser jeg..

Har vært aktiv prøver siden januar iår.

Har tidligere forhold bak meg hvor barn liksom ikke ble prioritert. Men jeg har et lite håp men også en dårlig følelse for dette. Har nemlig ikke brukt prevensjon siden '95. Altså 10 år hvor ingen "uhell" skjedde. MEN jeg ble ved et "uhell" gravid i februar 2005, men mistet.

Nå krysser jeg fingrene og tærne og låra og alt som er for at en spire setter seg fast en av dagene, og at jeg tester positivt på mandag som kommer. Bedre julekalender kan man vel ikke ønske seg nå i førjulstiden.

Klem fra..

Skrevet

Hei!

31 år og i min 4.pp på 1. barn. Ikke prøvd så lenge altså.

Håper vi alle snart flytter over i 1.trim:)

Skrevet

Hei! er det noen av dere som har EL i løpet av uka? jeg er på dag 15 i dag, så vi håper at den sitter i denne uka

Skrevet

Muligens el denne uka (eller forrige eller neste). Vi har satset på sex annehver dag denne pp og satser på at vi klarer fange den opp på den måten:) IKM uke 51 (ev uke 50 eller 52), og håper på en positiv test i julegave:)

Krysser fingrene for at el kommer som den skal til deg, og at dere også får en positiv test i julegave:)

Skrevet

vi satser på annenhver dag vi også,håper på tidenes julegave (litt på forhånd,men pyttsann!)

Skrevet

ops så ikke denne, jeg startet akkurat en tråd med omtrent samme tittel...

jeg er 30 år og 6 mnd og er en litt nølende førstegangsprøver. vi synes det er litt skummelt, nemlig, så vi prøver ikke så innmari hardt men jeg har sluttet på piller og så ser vi hvordan det går.

Skrevet

Jeg hadde eluka forrige uke, så nå er det bare en venteuke!!! Men håper at jeg bombaderes med ekle, vonde og j.....e symptomer neste uke!!

Skrevet

håper det for deres del, har begge lykkes så blir vi ganske tette,skal da bli artig å følge hverandre. Hva tror du selv da? Det kan jo hende at du merker noen symptomer men så er det bare innbillling, håper ikke det da

Skrevet

Har bare litt økt utflod, men det kan jeg ha innimellom. Men ellers er alt som vanlig. Da jeg oppdaget jeg var gravid sist, hadde jeg kjempeømme pupper. Så det er liksom det jeg venter på..... Men jeg har egentlig innfunnet meg med at det ikke blir noe nå. Vi tar pause etter denne pp, og så skal jeg oppsøke lege på senvinteren. Må først bli ferdig med SA jeg hadde.Gruer meg skikkelig til jul. Skulle hatt termin da, og alt blir rykket opp nå når den tiden nærmer seg. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så følelsesmessig påvirket av dette.

Skrevet

rart hvordan ting kan virke inn på oss, ting vi tror ikke vil det. Forrige periode var jeg sikker på at det var jackpot, men så kom m 3 dager på overtid. Så jeg fant ut at jeg ikke skal tenke så mye på det. Er ikke bra å bli for fokusert på det heller.

Skrevet

Der sa du det!!!! :) Skal ikke teste før det evt har gått en tid over IKM, men hvor mange dager vites dog ikke.... (:0) Klarer ikke å holde meg, selv om jeg sier at nå skal det ikke fokuseres............

Skrevet

Dytter denne oppover jeg...kan jo hende det er flere av oss flotte damer over 30 ;o)

Skrevet

Hei !

Er snart 30 og 1/2 år jeg også. Jeg er førstegangsprøver, men sambo har ei jente fra før :) Har IKM 4.des, og kjempespent!

Skrevet

Det er godt å se at det er flere av oss - synes det er så mange rundt 20 år her, og da føler jeg meg bittelitt gammel gitt..

Får håpe at det klaffer for oss snart.

Jeg har IKM 30/12 så kan få meg litt av en nyttårsgave om det klaffer denne gangen:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hei

er såvidt passert 30 jeg og og slutta på pillen i februar. Har ikke prøvd så veldig aktivt (med el-tester og telling av dager) men mer sånn skjer det så skjer det -og det har det IKKE gjort...

Har ingen egne fra før, men sambo har ei som bor sammen med oss og er 7 år :-) Plutselig kan hun bli storesøster (håper vi)

Ønsker graviditet som julegave på hele gjengen :-)

Skrevet

jeg går og venter å at tiden skal gå, har ikm ca 12 des, så jeg håper på tidenes julegave,men har ingen tro på det,bedre å være forberedt på det dårligste utfallet.Må nok bare smøre meg med tålmodighet,og ikke tenke så mye på det.

Skrevet

Jeg er 35 år....idag!! Føler ikke alderen så tyngende...er ikke eldre enn man føler seg! Jeg har ingen barn fra før. Har hatt 4 aborter. Er inne i

1. pp nå etter siste aborten i oktober. Har eggløsning om ca. 1 uke og IKM 23. des. Det hadde vært litt av en julegave... Satser alt på å bli fort gravid igjen!!

Skrevet

Jada, jeg er 33. Har et barn fra før som var resultat av "et uhell". Er inne i min 3 pp siden august, hadde en SA i oktober og sannsynlig EL igår ! Det er veldig spennende, men jeg føler at jeg er mye mer avslappet rundt det hele nå etter SA enn før....hvordan kan det ha seg? Kanskje fordi jeg ble gravid så fort? Riktignok mistet jeg spiren, men det skal jo ikke ha noe å si for muligheten til å bli gravid og gjennomføre på nytt.

Skrevet

Jeg er også gammel... 32 år og det er sambo også. Er førstegangsprøvere i 4 pp, noen dager på overtid nå, men med negativ test så langt... :( :(

Har egentlig vært klar en stund jeg, men sambo har trengt litt tid til å kommer over hvor skummelt det er med barn. Men nå er han kjempeklar også, så vi prøver så mye vi kan :-D

Skrevet

velkommen hit, vi er 1 gangs vi også, har prøvd i ca 5 mnd,jeg er 33 mens sambo blir snart 32. Håper vi begge lykkes snart, jeg har hatt EL i denne uka, venter spent på uke 50

Skrevet

Heisann!

Er her jeg:) Begynner nærme seg IKM, men er jo litt usikker på når IKM er. Eneste som er sikkert er at for hver dag som går kommer jeg jo litt nærmere:)

Når det gjelder sex annenhver dag så har vi ikke helt klart å følge opp det. Er mye som skjer i desember, og vi har rett og slett vært slitne (og søvnige, i alle fall jeg). Men, vi kan jo ha truffet, helt håpløst er det ikke!

Hvordan går det med dere da? Andre som har IKM rett rundt hjørnet? Begynt symptomjakten?

Fin torsdag til dere alle:)

Skrevet

Hei!

Jeg er her jeg også :) Jeg har fremdeles en stund til IKM, rett før jul en gang tenker jeg. Det vil si at jeg har EL omtrent nå, og her går det ikke akkurat unna i svingene når det gjelder annenhverdag-prosjektet. Vi var godt i gang, men akkurat nå når EL har nærmet seg (eller vært??) så var vi for trøtte og nå har jeg jammen fått influensa. Samboeren har mye å gjøre på jobben for tiden, så han holder meg på en armlengdes avstand for ikke å bli smittet. Så dette blir det nok ikke mye baby av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...