Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehhh..he-he...(litt nervøs latter)... jeg er faktisk 35 (oi, nå føler jeg meg gammel!!), men jeg har ingen intensjon om å flytte inn på 'over 35 og prøver'! Føler meg 25- håper det er greit? Har hatt lang utdannelse, untenlandsopphold og to barn fra før, så de er min 'unnskyldning'. Uansett: EL om en ukes tid, og IKM bittelille julaften, så dette blir spennende!!!

Klem fra gamla,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå ble jeg faktisk overrasket over at det er så mange rundt 30 her:) Har også inntrykk av at det er mange unge her... Jeg har ikke prøvd så lenge - er vel inne i 5.pp nå, og har 2 barn fra før - og runder 30 om noen få dager....

Skrevet

Hej

Slænger mig på 30+ gjengen oxo er 31..har en på 2år och prøver på med baby nr:2 nu..

Skrevet

Det var ikke negativt ment det med at jeg ble glad når det var noen som var eldre enn meg,begynnte bare å føle meg litt gammel når jeg ser alderen på de fleste her inne. Men jeg ser jo at det er mange over 30 her og det er bra! lykke til alle sammen

Skrevet

Hei!

Vi "gamle" får holde sammen og støtte hverandre. Lykke til,skal bli spennende å følge alle sammen!

Skrevet

Hei!

det ble faktisk jeg også (overrasket) moro at det er så mange over 30 her da, så blir det noen som er på samme alder som meg ivertfall. Lykke til!

Skrevet

Vi får danne vår egen klubb! "Damer over 30 med en høyt-tikkende biologiske klokke!" Tikk takk..................

Jeg synes det er godt å se at vi er så mange. Og at jeg ikke er alene som 1.gangsprøver. :)

Vi gamlingene får holde sammen og prøve å holde rynkene oppe...nei..humøret oppe, mente jeg! :)

Skrevet

Hei Hei =)

Jeg er 30, ønsker nr 3, har prøvd siden august...

Klem=)

Skrevet

Hei!

var faktisk inne på samme tanken selv. Vi er også 1.gangs prøver

Skrevet

Ja, det er hyggelig med noen på sin egen alder:) Føler meg faktisk litt gammel her inne av og til.... Ikke vondt ment - det er jo mange hyggelige folk her inne, men jeg ser jo at jeg er kommet litt lenger nå enn da jeg var 20 (og nei jeg drar ikke alle over en kam...sikkert noen som blir litt sinte på meg..)

Lykke til til deg også;)

Skrevet

Hei Noetteliten,

Klart du ikke mente det negativt! Jeg tolket det ikke sann heller, tvert i mot, hehe... Skrivemeldinger kan noen ganger vaere finurlige, ikke sant? Og vi over 30 er jo like glade for de baade paa 18 og 43, i hvert fall er jeg det. =o)) Jeg tolket deg bare positivt jeg.

Skrevet

Hva er grunnen til at du er 1.gangsprøver først etter fylte 30? For meg er det at jeg ikke møtte faren til mine kommende barn før nå. :)

Skrevet

Tror nok kanskje jeg er eldst jeg :)

Jeg er 35 år og hmmm hjelp.......7 mnd..... og har ei snupp på 14 mnd. Vi er prøvere på nr. 2. Er i 4. pp.

Skrevet

Hei!

Jeg er også passert 30.. for et halvt år siden.

Vi prøver på vår første. Håper det klaffer snart for oss alle!

Skrevet

Vi får holde sammen, jenter! Kanskje ikke så dum ide å lage en egen klubb for oss? *Frustreste fruer over 30* -klubben, kanskje?? :-)

Skrevet

Haha....morsomt at du er her Dotten. Da blir ikke jeg den eneste over 35 her den gang det skjer neste aar en gang... =o) Supert at du er her inne, man maa jo ikke flytte inn paa "over 35 og proever"siden fordi om man blir 35 tenker jeg. Fint med et ungt og optimistisk miljoe synes jeg da. Det blir spennende aa se for deg, du har en paa 14 mnd, mens min snuppe er 2,5 aar... =o) Lykke til.

Skrevet

Jeg er 32 og prøver på førstemann.

Er i vår 5pp, men satser selvsagt på at den sitter denne mnd.

Skrevet

Hei.

Arti tråd. Jeg er 30, men har ikke begynt å prøve enda. Håper å få med meg sambo i løpet av kort (!!!!!) tid. Tikk, takk, tikk, takk....

Skrevet

he he he, det er jo bare ungmøer her, jo. Med mine 36 slår jeg dere alle godt ned i støvlene. Jeg meldte med inn her for ikke så lenge siden. Oppdaget først etterpå at det er en egen tråd for de over 35... Følger litt med på den også, men er mest her inn ettersom det synes å være mest aktivitet her. Håper ingen har noe imot det???? Kanskje jeg burde skifte nick til "Mater familias";D

Jeg har forresten 2 barn fra før.

Skrevet

Her er alle hjertelig velkommen! Vi må jo ha noen råd med litt alderstyngde og erfaring!!!!! ;)

Synes vi skal finne på et godt navn på "klubben" vår.

Noen forslag????

Skrevet

ups, så nå at det ble spurt etter 30+ som har prøvd en stund. DET har jeg altså ikke. Tok ut spiralen 3. nov... Håper jeg ikke blir her så lenge.

Tar virkelig av meg hatten for alle dere som har prøvd en stund og fortsatt klarer å holde humøret og pågangsmotet oppe!!!!

Skrevet

hvis det spm var myntet på meg så er svaret det samme som hos deg

Skrevet

Hei alle sammen! For en respons! det trodde jeg ikke når jeg skrev det 1 innlegget!! jeg ønsker alle hjertelig velkommen i vår klubb! uansett om du akkurat har passert 30 eller er 36! Skal bli artig å følge med på dere alle! Skal prøve å holde oversikten

Skrevet

Hei!

er ikke så veldig kreativ av meg men skal gå i tenkeboksen,så kanskje det dukker opp ett bra forslag.

Skrevet

Jeg også er 30.Har prøvd i 11pp,men har hatt en MA iløpet av denne perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...