2 herlige gutter ;-) Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 hei! synes ikke det er helt enkelt å vite hvor mye de skal ha på seg ute når han sover i vogn...? har voksipose som vi brukte i hele fjor vinter, men ettersom det ikke er blitt ordentlig vinter enda, så synes jeg det blir for varmt, selv med bare body/strømpebukse (pluss ullsokker og lue!). så... han ligger på saueskinn (klippet hull så vi får gjennom selene) og har et tynt ullpledd fra troll oppå der igjen. så er det gutten, som har på seg undertøy, og en god og varm fleecedress + lue/ullsokker, ja, du vet... oppå han igjen legger jeg et ullpledd. tar over stormtrekk, så det blir sikkert varmt nok, men blir bare litt usikker... høres det greit ut? hva gjør dere? har ikke lyst til å kjøpe flere poser, for det er jo mye som kan gjøres med pledd osv også... litt inne på tanken om å strikke et pledd, for de vi har er enten babypleddstørrelse, eller av det helt største. blir litt snaut med det lille, og det store blir bare sååå klumpete... vil gjerne høre hva dere gjør!!!
Gjest Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker voksi og legger han i posen i strømpebukse, body og ulljakke, samt tynn lue. Ellers ligger han i reimadressen sin med tynt ullteppe over. Han er akkurat passe varm, men det er vel forskjell på ungene. Høres greit ut med saueskinn og resten.
2 herlige gutter ;-) Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2006 takk for svar! veldig kjekt å høre hva andre gjør også! :-) i barnehagen liker jeg at han sover i voksiposen, ettersom jeg da VET at han ikke fryser. jeg passer alltid på så han ligger godt og får kosa seg! i barnehagen føler jeg det går litt "fortere" hvis du skjønner... men så er det det med å h posen i og ut av vogna da, ettersom det er et lite strev å få gjennom/ut selene hver eneste gang. det tar evigheter føler jeg... hmmm...
Gjest Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 ja, enkelt skal det ikke være.. Bruker løse seler jeg, gidder ikke styre med vognselene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå