Gå til innhold

Mizz-Lene ...?


~Maja Mor~

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Takk for hilsen på Bli Gravid.

 

Så du har slitt lenge du òg? Jeg skulle egentlig gi opp nå jeg, sagt opp donoren min og greier! Men så var jeg jammen gravid! Er sååå glad. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.. Ja vi har slitt lenge. Det er helt utrolig at det bare skjedde uten hjelp til slutt. Ble som det helt sjokket da det kom fram et kryss på testen. Fantastisk!!

 

Som i nicket har jeg termin 01.08.07. Så du hadde den 6 aug?

 

Så rart at det plutselig går? Hvordan er det å bruke donor?? Lite kjent med det jeg...

 

Så koselig at vi er mange nye her nå!! Er bare så utrolig redd for å abortere nå som jeg endelig er gravid...

 

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt distrè i dag jeg. Klart jeg burde sett nicket ditt ;-)

 

Ja, jeg har den samme frykten om å miste. Har en SA en MA og tvillinger som døde i for tidlig fødsel, så jeg er livredd ja. Men noen ganger må det vel gå bra med meg??

 

Har en datter på 8 som kommer til å bli så lykkelig når hun en dag får høre om dette!

 

Jeg har brukt en privat donor. Har lagt ut historien min for gangske lenge siden under innlegget "Min historie om hvordan å bli mamma igjen". Skal prøve å lete den frem for deg en dag....

 

Hvor gammel er du, jeg er 35..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du fått kvoten din ser det ut til... Har ett barn fra før jeg og på sju år. Sitter fortsatt med følelsen av det er for godt til å være sant at jeg er gravid. Har nesten innstilt meg på å miste....

 

Når er det naturlig for deg å spre nyheten til omverden?? Hadde håpet jeg kunne drøye til over nyttår, men så er det alle disse festligheter i nærmeste framtid...

 

Hmmmm... Er foressten 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har store problemer med arrangementer fremover. Allerede til helgen skal jeg engentlig på tur, men vil ikke fordi jeg skal jo ikke drikke og HVIS dette skulle gå bra, så vil jeg prioritere pengene mine bedre heretter. Kan ikke bare shoppe hele tiden! Og neste uke er det da julebord...Æsj, jeg vil ikke si noe enda. Vil vente til jeg er over 12 uker.

 

Det er ingen som vet om at jeg har prøvd å bli gravid, så dette blir litt av en bombe. Og er jo da alene med datteren min fra før og blir jo det med denne òg. Jeg klarer det utmerket, men folk kommer nok til å si mye rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal si eller gjøre i forbindelse med alle julebordene. Har sneket meg unna to allerede på en snedig måte, men det er ett som er en hel helg!! Jeg er jo et partyanimal, og de vil jo lure på hvorfor jeg tar det sånn med RO....Kanskje jeg rett og slett burde melde avbud? Vi får finne noen gode løsninger sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...