Gå til innhold

Masse hvite flekker på magen.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått masse hvite flekker på magen og rundt midjen, noen av dem er det en liten rød prikk inni..... Hva i all verden kan dette være? De klør ikke? Man skal lure på mye, he he....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hørtes ikke noe særlig ut da. Har selv fått store røde flekker på overkroppen, men stagnert nå. Kan visst lettere få slikt, elveflest og allergireaksjoner når man er gravid. Du brude kanskje undersøke det hvis det er mange? Ringe legevakta å høre kanskje. Trenger jo ikke være noe farlig da!Har aldri hørt om noe slikt jeg:)

Skrevet

Hmmm, jeg har egentlig hatt det ganske lenge nå........ syns liksom ikke det var noe å "plage"legen med men kanskje jeg burde spør hva det kan være likevel.......

Skrevet

Ikke godt å si. Jeg har ikke oppsøkt legen på grunn av mine røde flekker, så et bilde av ei med elveblest på magen på en legeside, liknet på det jeg har, bortsett fra at mine var mye mildere, også sto det at det var vanlig med allergisk utslett i svangerskapet, så jeg slo meg til ro med det. Men aldri hørt om hvite flekker med røde prikker i altså? Hvis det er en barnesykdom er det jo ikke bra, men siden det ikke klør og bare er på magen så er det jo sikkert ikke det. Du får vurdere det en gang til da. Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...