Gå til innhold

kan en cb gravid test først slå ut neg,legge den bort noen timer også bli posetiv..kan man da stole på at man er gravid?

Anbefalte innlegg

selv om den har lligget noen timer,så slår den vell ikke ut på gravid om den ikke finne hcg?

tenk dete at dere tisser på testen,men den blir negativ..ser på den 5-6 min meg fortsatt neg.

så kaster dere den i skapet og tar den frem noen timer senere...

da lyser det + mot deg..hadde dere tørt å slippe jublen løs?

Fortsetter under...

mhm.. jeg testet neg og når jeg så på testen noen timer senere var det +.. men jeg var IKKE gravid...... så jeg tror ikke du er gravid..:(

Hadde ikke jublet av den grunn nei.. testene er ugyldig etter noen min.

Så du får heller ta deg en ny test for å sjekke...

Lykke til!!

Jeg ville også tatt en ny før jeg slapp jubelen løs. Så lenge tr ikke dukker opp, så er det jo håp!! Jeg håper du er gravid...du har\hadde jo denne boblingen i magen nede ved trusekanten som jeg også har....så hvis du er gravid, så tar jeg det som et positivt tegn!!! Håper du er gravid!!!Håpe, håpe, håpe :)

Lykke til med testing!!!!

Klem

Hei igjen!

Du kan dessverre ikke se på en graviditetstest etter så lang tid! Det e eg nokså sikker på at det står i bruksanvisningen og...Kjedelig men sant!!!

Men ikke gi opp enda!! Så lenge ikke tanten e komt, så e det ennå håp!!! Det er mange så ikke får utslag på testen før over ikm!!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...