Gå til innhold

Dere som har hatt lap........

Anbefalte innlegg

.....hvor lenge blødde dere etterpå?

Hadde lap på mandag(brente bort litt endometriose) og fikk inntrykk av at man kunne blø litt de første dagene.Blødde en del samme dag og litt dagen etter, før det avtok.

Men nå har jeg begynt å blø mer igjen:( Blir litt engstelig jeg....

Ser også at mange får beskjed om å avstå fra sex 1 uke etterpå pga. infeksjonsfare. Legen min sa det var bare å ha sex når jeg var klar,så jeg hadde sex onsdag og torsdag.Ville jo ikke kaste bort en hel pp;-)

Var etter dette jeg begynte å blø mer tror jeg...

Noen som har erfaringer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7228121-dere-som-har-hatt-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg blødde så vidt det var samme dagen. Så var det ingenting i to dager før jeg så hadde et par dager hvor jeg blødde en del igjen. Det varierer selvfølgelig fra person til person hvor mye man blør. Kan også være at det er litt forskjellig om man bare har blitt undersøkt slik som jeg ble eller om man har gjordt noe der inne sik som du. Men tror i bunn og grunn du kan ta det helt med ro.

Når det gjelder sex fikk jeg ingen beskjed men det var vel kanskje forde de viste at min mann var på jobb og kom ikke hjem før det hadde gått ca en uke :P

Men jeg tror nok jeg ville vært litt forsiktig med det i en liten stund. Ting har gjerne blitt røsket og dratt litt i, i tillegg til at de kan være litt sår siden de har brent bort endo hos deg. Så det vil jo øke infeksjonsfaren i tillegg til at det kan gjøre at du vil blø noe mer.

Men er du fortsatt usikker ville jeg tatt en telefon til de som opererte deg.

Klem

Hei jenter:)

Takk for svarene. Ser ut til at blødningen stopper opp igjen, nå er det bare litt spotting.Tror ikke jeg skal ha sex på en stund nei, var nok litt dumt. ..

Men ble bare så ivrig når gyn sa at sjansene våre var bedret;o) Vil bli gravid nååååå....

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...