Gå til innhold

Ny skravletråd 25.11.06 for oss som enda ikke er prøvere, men som drømmer :)

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men kan hende bare det er jeg som vil det også da. Også da føles det sånn ut. Tatt en test jeg fikk av helsesøster før, men fikk den ikke til å funke også skjedde det ingenting. Gubben sa han synes den ble bittelitt lyseblå, litt enig. Men vet ikke helt heller...

Tenker jeg kommer innom her i morgen tidlig bare for å slenge ut svaret. Men tror på en måte det blir negativt. Greier ikke helt åbestemme meg for hva jeg tror. Har gått på pilla litt over et år. Så kan hende den har funka som den skal...

Men hadde vært fint å bli ferdig med kneet før barn da..

Bingo. Der var'n.

Så tror det er sånn ja.

Skjer ofte det. Også ikke bare de symptomene jeg sa istad, jeg har sopp, mye vondt i hue, sover masse og noe anna som jeg ikke kommer på. Også humøret da. Gråter av ittno. Men men.

Men logger ut en stund jeg. Er så rastlaus at jeg ikke klarer å sitte rolig lenger.

Annonse

Tenker jeg tester ved halv åtte tiden. Men ikke tenk for positivt da! Tror ikke jeg er det. Er nok bare slitsomhet. Hehe.

Neeei, gubben ser på. Haha! Altså, han er bare kjæresten da. Men mobber han med gubben :)

Ha en god kveld! Også tror jeg snart vi skal lage ny skravletråd. Denne er laaang!

ÅÅ, da har jeg dratt på jobb! Får sjekke på nettet i pausa mi! *hihi*

Skal ikke tenke FOR positivt! Men LITT da! ;o)

Lykke til ihvertfall! Jeg får huske å titte innom bim også da! =P

Er bare på dib jeg se! =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...