mammatil2flotte Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 er i min 14 svangerskaps uke, har den siste uka hatt et voldsomt trykk nederst imagen. Helst på ettermiddag og kveld.. Grenser til vondt! Noen som kjenner seg igjen? Hva kan dette være? Hadde det ikke slik sist gang..
snartmammapåny Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 har det innimellom jeg og, ganske mye i kveld faktisk.... Det blir sterkere før og under en kynner... men vet ikke om det er noen sammenheng... Aner ikke hva det er, men de så ikke noe unormalt på ul for noen uker siden og jeg hadde det da og, så tror det er ufarligt;)
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 jeg har også dette innimellom.
candymams Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 hei, ja kan tenke meg hvordan du har det, kjenner igjen beskriveslen. Det som skjer er rett og slett at livmoren strekker seg. Livmoren er festes i noe som heter ligamenter som igjen er festet til underlivet på kvinner. Når da livmoren vokser strekkes disse trådene. Du kan tenke deg livmoen som en ballong som er festet ned mot underliet med masse tråder og når da balongen blåses opp for at lille gullet ditt skal få bedre plass, strekkes disse trådene. Så det er helt normalt, men kan gjøre ganske vondt til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå