mamamimmi Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Tanta kommer og man mister motet. Så er det EL og kos. Så begynner ventetiden. Og da, da kommer symtomene - PMS eller gravid - håpet vokner hver måned... En rar ting: Gynekologen min har alltid sagt at jeg har en fertil og en nesten infertil eggstokk. Jeg har alltid fölt EL på höyre side, den fertile siden. Gynekologen har, de ganger hun sjekket EL, alltid bare sett eggfollikler på höyre side. Men, som dere har gjettet for lenge siden så kan jeg ikke sleppe dette med babyönske, så jeg har vaert hos en annen lege to ganger nå. Og, begge ganger har han sett EL på venstre side! Jeg spurte hvis det virkelig er mulig, han sa da at den venstre er meget mindre, men hvistnok slepper egg. Den kan ha voknet plutselig, sånne ting kan man ikke forklare, sa legen. Jeg ble veldig glad da. Jeg har jo haft noen SA, kanskje pga av dårlige egg. Da håper jeg den venstre eggstokken har noen gode igjen! Helt uvittenskaplig sikkert, men hva gjör det..Håpet lever. Drömmen lever... Klemmer til alle tålmodige prövere,
gull-ønske Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Ja, de sier jo at livet går i bølger, og mange av oss her inne er vel litt hekta på "syklus-bølgen" :-) og så lenge der er liv er det håp, eller så lenge det er egg er det håp om liv så du har all grunn til å være håpefull!! Gratulerer med "nye tilgjengelige egg"! Håper de virkeliggjør drømmen din snart! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå