Gå til innhold

Brungul utflod....hjelp?


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Har hatt endel brungul utflod de siste dagene. Har også veldig "mensevondt" - men det er ikke mensesmerter likevel. Kjempevondt i korsryggen og det stikker i ene siden nedover lysken - er utrolig ubehagelig. Drømte i går at jeg hadde msse blod i trusen og hadde mistet:o( Er så utrolig mye mer bekymret nå enn jeg var sist føler jeg. Er 5+1 i dag. Andre som har mye "vokse"smerter (kjennes sånn ut - er Øm i hele kroppen liksom) og mye utflod - ikke hvit som jeg leser er så banlig, men mer gulbrun på farge? Er dette normalt eller kan det være et tegn på at det er en ma eller sa på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dette er vist vanlig, så lenge det ikke er friskt blod som kommer og man har STERKE smerter.

Jeg hadde også brun utflod et par ganger, skjønner at du blir bekymret det ble jeg også... Ringte legen og snakket med de, og som sagt det var helt vanlig! Men tenker du veldig mye på dette så hadde jeg tatt en UL. Det tok jeg på torsdag, men dette var også fordi at jormor ikke hørte hjertelyden så da ville hun sende meg på UL, og alt var BRA ;)

 

De stikke greiene i lysken har jeg også hatt, husker jeg også fikk de hvis jeg snudde meg fort til den ene siden, men som sagt normalt dette også, så det er mye som skjer med kroppen vår når vi er gravide ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende svar *Muffin* - det er jo ikke som om jeg blør eller noe - har bare endel utflod som er litt gulere i fargen enn vanlig - kanskje litt gulbrun....vet jeg er en overhysterisk gravid kjerring her...men jeg hater å ikke ha kontroll og ikke å vite at det kommer til å gå bra. Blødde en del sist da jeg var gravid, og da gikk jo alt bra - men det var grusomt å ikke vite...så føler jeg på en måte at jeg brukte opp "flaksen" min med førstemann også...:o( Håper bare at de smertene jeg kjenner er normale voksesmerter - det er vel mye som skjer i livmoren min nå...puh...sitter her og prøver å berolige meg selv nå..ja ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ruttletutt :)

det er normalt å kunne blø litt når man skulle hatt "mens"

men eller kan det være små blodkar som har gått istykker (noe som er helt vanlig)

smertene dine kan være begynnende bekkenløsning, så vær forsiktig og hold øye med det :)

alt kommer til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...