Molait Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #201 Skrevet 1. desember 2006 er det så vanskelig å sove over en time assa?! Ikke lett å få rydda men en pjokk på armen. Sitter litt for seg selv og da. Løper som en gal rundt i huset mens han prater pipp og ser tv:) Tenkte jeg skulle fikse fint kort på pc'n og (til M) men det har man jo ikke fått tid til. Får bare være. Får ta ham på tissen eller noe så blir han vel fornøyd. Menn er enkle sånn;) Skal nå ned til LS før jul så et lite treff skal man kunne få til. Skal vi se...mandag er det bading og Tiny og jeg skal handle. Liten tid itil treff da. Tenkte meg en tur til svanine i løpet av uke, men ikke noe fastsatt der. Noe med cat og, men det blir vel ettermiddag/kveld så gubbene får vært med. Onsdag bader tiril. Tja..torsdag eller fredag kanskje? HVordan ser uka deres ut da jenter? (tenker på treff da) Å så vanskelig å skrive med en på fanget! Er full av kloremerker på begge henda nå. Mine hender altså
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2006 #202 Skrevet 1. desember 2006 Grattis med dagen Mr M ) Har nå sendt en sms jeg da, men kan få en hilsen her også!! Var noe jeg skulle kommentere, men har glemt det!! Og før noen spør om kattekverking på msn'n min, så er det nabokatta Horny H, som jeg gjerne skulle vridd hue om!!!!! Eeeeeeeelsker puser jeg assa, men skabbedyret er slem med mine jentepuser og da er tiger'n løs igjen!!! Godt jeg fikk gitt ham et realt tupp i ræva, gjennom hekken! Hah!! Han er ikke særlig lur vettu, som grisebanker pusen min på plenen her når jeg er ute å henter posten.... Trodd'n jeg bare skulle la han holde på kanskje??? Wohooooooo!!! Åpna julekalender i dag ))) Stas !!!
Molait Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #203 Skrevet 1. desember 2006 Har sett'n. Prøvd å be han gå å leke i veien? Er det bare jeg som ikke har kalender her eller? Vi hadde før vi og, men har sluttet nå da. Kanskje like greit mtp kg og vekt og det der. Har to kalendere hengende oppe men de er ikke våre. En sjokkis og en pakke. Svigemor har sydd og hver jul kommer hun med 24 pakker. Sååå kjekt atte:) Ja da var det en som våknet hører jeg...
Molait Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #204 Skrevet 1. desember 2006 jøss smokken inn og han sovnet igjen:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2006 #205 Skrevet 1. desember 2006 Kaster katteskinnet ut på veien snart, så kan han velge om han vil leke eller ikke.... Linea har ikke fått kalender, men jeg og gubben har ) Jeg fikk sjokolade også kjøpte jeg flax-kalender til han, siden han ikke er så glad i snop. Helgen.. hmmm, tenkte vi skulle dra på julelåven i morgen og kanskje svippe innom sverige. På søndag skal vi på den årlige adventsmiddagen hos pappa. Da samles hele familien til nydelig pinnekjøttmiddag. Hyggelig tradisjon! Er liksom den julemiddagen pappa har samlet med barna sine, svigerbarn og barnebarn. Ikke det at pappa har så mange "barn" lenger da.. vi begynner jo alle å trekke litt på åra )
Molait Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #206 Skrevet 1. desember 2006 næææi da. Bare barnerompa du cat Lite kjipern om han vinner _den_ summen og så sitter du der med en sjokoladebit..hehehe. Ja nå blir det vel delt da, men jeg så nå humoren i det alikevel:) Nettet til svanine tuller i dag. Hun har nå besøj av far og lillesøss. Ja og mor da. Også er H der..og E og A og hun selv..guri det må bli trangt! Tenker på at alle skal sove der jeg. Folk overalt..hehe. 1D går det bra med Lille T og. Ute av kuvøsen. Sugde litt pupp i går.
♥Tiny Skrevet 1. desember 2006 #207 Skrevet 1. desember 2006 En skikkelig crappy dag i dag... Etter en dårlig natts søvn fortsatte det bare utover dagen gitt.. Ikke sovet så altfor mye på dagen idag og hodepinen kom snikende... uff, sliten jeg nå... Krysser fingrene for at natta blir bedre nå og at jeg får sove littegranne mer enn natten som var... Hun tok heldigvis natta 19.30 uten altfor mye protester! Litt morsom når vi badet idag da! Skulle absolutt ligge på magen oppi badekaret (og det er ikke så altfor stort da). Lå der og sparket med beina og kosa seg masse, sutta litt på kanten og greier! Og jeg lagde hanekam på henne når vi badet!!! ikke den største eller fyldigste jeg har sett, men dog en hanekam Så bra at lille T er ute av kuvøse og koser seg med mamma-mat!! Sterk liten gutt han Gleder meg til oppdateringer fra 1D!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå