Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #151 Skrevet 29. november 2006 svanine ba meg medele nyheter fordi hun ikke skal dumme seg mer ut på tråden i dag. 1D forteller at Tirian ligger i åpen kuvøse, får penicilin, mat i sonde og litt lysbehandling for å være sikker. Mulig svanine og 1D snakkes på telefon i kveld og svanine kan gi anonyme meg oppdateringer som kan formidles på tråden. Evt. så kan hun skrive selv om hun føler for det. Det gikk fint med de på helsestasjonen, selv om det tok hele dagen. Begge barna oppførte seg fint. Edvin storglisa til pakkistanerlegen, som svarte med å rive og slite i den lille kroppen. Adrian var mer skeptisk, og det var kanskje like greit. svanines mamma var med, og det var greit å ha et fang til. Hun var riktignok litt bekymret for sitt barn (svanine altså) at hun skulle bli for sliten å få for lite søvn selv om svanine sa til helsesøstera at alt var bra. Svanine fikk også tak i to flasker fom så nå er freden muligens redda i noen uker. Ja, også vekt da. De er blitt noen tjukkinger begge to. Edvin er nå bare 50 gram lettere enn Adrian. Begge er over 4 kg nå. Hodeomkrets: 37 cm på begge Vekt Edvin: 4165 gram Vekt Adrian: 4215 gram Ingen tenkende ånder utdeles, men honnør for nestenriktig tipping :-D
Petronella♡mor til to Skrevet 29. november 2006 #152 Skrevet 29. november 2006 Har ingen No show (no: ikke komme) dager jeg assa - så neste gang tar vi en annen dag enn torsdag, så du kan væ´me oxo )
Molait Skrevet 29. november 2006 Forfatter #153 Skrevet 29. november 2006 Fikk rett jeg da. rundt 4kg. Nærmere det enn "noe med 6" Men har en gris liggende så uteblivelse av premie er greit. Mulig 1D snakker med molle på fonen og. Det hun sa i sms vaffal... så da blir det masse oppdateringer da:))) (altså fra både her og der) Han sover:D Sovnet 20.15 Sinnsyke magesmerter. En del sukkervann og gutten rapet en rap som overgår hans far sine og prompa så vi måtte gå ut av rommet. Rart å fort sukkervann hjelper. Stakkars gutten min. Og så var han oppe i 4-5 timer med bare en 20min dupp så han var ganske så utslitt. Han dusjet med far og vasket håret. Til ære for vertskapet i morgen:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. november 2006 #154 Skrevet 29. november 2006 Husk å ta med dingsen i morra da, Molle..
Petronella♡mor til to Skrevet 29. november 2006 #155 Skrevet 29. november 2006 Hei du anonyme vennen til svanine. Godt du tar litt ansvar her, så hun ikke surrer helt til i kålen )) Hun har jo fått så store fine gutter da (jeg var jo heeelt på tippetur)... Hvor gamle er de igjen?? Neste gang, skal jeg nok gjøre en bra tippings for da er jeg litt mer inni det ) Ja også var det bra hun fikk tak i fom så hun har en stund, da slipper hun kjøre til Skedsmokorset (med en bil som ikke funker no særlig) Vi har da fått tatt noen bilder av A til dåpskort i dag, juhu... Men skikkelig bra planlegging må jeg si. Gjør jo dette ca 1830 (30 min før leggetid og ungen er jo ikke akkurat i toppers humør), nåvel det fikk gå. På med kjolen og fram med kamera - ehe, tomt for batteri... Skjønner´u eller - ha´kke vært tom for batteri siden før ferien... Vel, far må danse rundt med A på armen mens mor løper rundt for å sette kamera på lading. 10 min sener må vi forte oss å ta bilder, da vi hadde fått lada littigrann... Mor tar bilder, mens far hopper og danser for at A ikke skal gråte... Joda, litt av et kaos - men det gikk jo sånn tålelig greit da ) Bolig til 7 mill ja, det er jo akkurat - IKKE min prisklasse, hehe. Men liker å titte da og drømme meg bort ;D Tiny, hadde vært moro å ta med A på svømming da om vi får Han har hostet litt i det siste, men dersom han blir bra fra det i løpet av helgen kanskje vi skal være med. På mandag var det det?? Så utrolig slitsomt med når man er helt "nede". Men i morgen skal jeg varte deg opp veit du Molle - da får vi håpe det blir litt bedre ) Hvor har dere bestilt lokale til dåp a Cat?? Jeg visste jo ikke om noe i nærheten, så vi hadde det hjemme. Trangt men greit - 30 (inkl 7 barn) i min stue... Ja du kan jo se selv str i morgen, hehe. Men der det er hjerterom er det husrom er det ikke så. Til konfirmasjonen (ehe om 10 år), skal vi ikke ha det hjemme - så sant vi ikke bor i stort hus ) Hmmm, skravla nok nå kanskje... ))
simbamamma Skrevet 29. november 2006 #156 Skrevet 29. november 2006 Flott vektøkning på gutta dine, svanine! Har kjøpt fingermaling, tenkte å få tatt noen avtrykk av hender og føtter som kan henge i glass og ramme. Evt. ta trykka rett på veggen...tulla! Hva skal dere i jula? Er det bare vi som skiller oss ut her, og skal ha navnefest i stedet for dåp? Må man ha resept på d-vitamindråper? Hmm, tror det var noe mer, men har seff glemt det nå... Jo, kan noen hilse 1D så mye fra meg? Håper dere får det fint på treff! Kanskje jeg våger meg en tur sørover med toget når LH blir litt større...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. november 2006 #157 Skrevet 29. november 2006 Lokale til dåpen skal vi ha på samfunnshuset. Der har de en 4-5 lokaler i forskjellige str. Vi blir vel en drøye 40 stykker og det har ikke jeg plass til hjemme. Ellers vet jeg godt hvordan størrelse du har på stua for jeg har vanket masse i dalen i mine yngre dager og kjenner mange som har bodd der )
Petronella♡mor til to Skrevet 29. november 2006 #158 Skrevet 29. november 2006 Jaaaa, er det ikke typisk a... Endelig fått tatt dissa dåpskorta og lasta de inn - så er Foto Knudsen sin side nede grunnet vedlikehold til 2230 - halloooooo... Grrr...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. november 2006 #159 Skrevet 29. november 2006 Kunne godt hatt navnfest for min del, er ikke døpt selv. Men siden det er akkurat det samme for meg, så velger vi å døpe siden det er tradisjon hos T og hans familie. Om vi skulle hatt navnefest så hadde si leid det samme lokale og servert den samme maten alikevel, så er vel egentlig bare kirkedelen som blir annerledes. Har jo ikke noe forhold til kirken her siden jeg ikke er døpt eller konfirmert (unntatt noen begravelser og bryllupet vårt da, men har fått den samme presten som viet meg og T til å døpe Linea også. Det var det eneste kriteriet jeg hadde for at jeg ville døpe!! Han er en ganske ung prest og kjempemorsom og hyggelig!! Må kjøpe D-dråper jeg også..
Molait Skrevet 29. november 2006 Forfatter #160 Skrevet 29. november 2006 D-dråper skal være reseptfrie. (vitaminpiller og tran er jo det) eh..kremt.. Vi la alt klart kvelden før. Opp på morgnen (etter den lille duppen han har etter kort tid våken) På med hvit singlet (han er for fet til å ha langermet under/kjolen er trang. Så mat. Så på med kjolen. Sett i stolen og ta bilde med kameraet som stod klart (tømt og ladet). formiddagen er da han som regel er mest blid. Hahahahahaha..klart ungen skreik! Men mor er lur lell. Sukkervann lå klart i sprøyta så bestakk ham med det. Suttsutt--smiiil (tok noen ekstra bilder noen dager etter dåpen selv om vi tok en del "alenebilder" der og) Har lært fra førstemann. Der har vi ikke et eneste bilde med bare ham på Vi døpte mest for tradisjon. Er en dåpskjole som "alle" fra bestefar til E og nedover er døpt i. Han, hans to søsken, Mr.M og hans bror, Will Og E:) Alle navnene blir brodert inn på kjolen. Vet og det betyr mye for den eldre delen av slekten at han ble døpt. Ser vel oss selv som kristene om man skulle velge en religion/livsyn. Synes det er koselig med dåp jeg. Men har full respekt for de som velger navnefest eller annet. Synes det er trist med de som ikke velger noe. Er mye bedre form nå. Virker som jeg har snudd døgnet. Fra rundt 21 kvikner jeg til. Kan legge meg 24 men ligge våken til 3. Pes assa. hihi herk. Det der får meg til å tenke på hu med tepose i munn som tar en kjapp en mens hun strikker;) Skjønner'n ikke jeg. Hva har det med ikea å gjøre?? Alt på et sted så man sparer tid eller? men det kommer jo ikke frem av reklamen. Har bilde fra treff forresten:) Kan printe ut og ta med i morgen eller ønskes på mail? (gjelder pt og tiny det da)
Molait Skrevet 29. november 2006 Forfatter #161 Skrevet 29. november 2006 Vi leide grendehuset. Mange fine lokaler på samfunshuset. Fingermaling? Prøvd og løkke til!! Baby'r vil ikke holde hånden åpen og noen (som e) er ekstremt! kilen under foten. Ta bort alt av klær, legg gammelt laken under og have fun:) Kan være enklere å få til i trolldeig som et tips om det skulle gå helt galt. I søvne er og bra, men vår sover så lett at han våkner om vi begynner med det. Jul? skal til svigers. De bygger hus og blir nok siste julen i barndomshjemmet til gubben. Blir sikkert koselig:) Og er 5 min med bil. Kanskje vi kan legge igjen et barn eller to også? hmmm
Petronella♡mor til to Skrevet 29. november 2006 #162 Skrevet 29. november 2006 Vil gjerne ha bildene på mail jeg assa, artig ))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. november 2006 #163 Skrevet 29. november 2006 Tar gjerne bilder fra treff på mail jeg også!!
Molait Skrevet 29. november 2006 Forfatter #164 Skrevet 29. november 2006 Nå tok gubben 4 relativt like bilder da. Synes det er artig å få tatt noen bilder på slike treff. Gøy å se senere. De forandrer seg så fort. Snakker om det...vi mangler et ligge sidenavhverandre med Linea! Har Tiril og Edvard og Tiril, Edvard, Edvin og Adrian. Hadde vært gøy med et med Linea på enden:)
Herkules Skrevet 29. november 2006 #165 Skrevet 29. november 2006 nei å forstå ikea reklamen er underordnet for den er jo morsom da. Syns reklamen til blindeforbundet er herlig jeg Den om den lille valpen som den store hunden er slem mot, men så blir den lille hunden førerhund om det er bilder som kan sendes på mail tar jeg i mot jeg også Forsikrer dere barna eller? Hadde tenkt å gjette 4300 på den største jeg sa svanine men ser ikke at jeg har fått det med i noe innlegg
Petronella♡mor til to Skrevet 29. november 2006 #166 Skrevet 29. november 2006 Molle - har du bestilt dåpskort på nett?? Hvis ja, hvor??
Amabolla Skrevet 29. november 2006 #167 Skrevet 29. november 2006 Kom nettopp hjem fra personalmøte med jobben min og sambo har klart å lagt vesla heilt silkeglatt-kanskje han skal stå for legginga fra nå av:) Jeg tok fingeravtrykk for 2 uker siden-mye søl-men ble noe lignende en hånd og en fot til slutt? Sånn ca. Vesla var ganske grønn tilslutt-brukte grønn maling. Vi tenker på navnefest,men har blitt med tanken-dåp blir det ikke. Hun er jo 3 mnd på søndag så kanskje få ræva i gir snart. Noen som vet hvordan en navnefest foregår? Jula skal feires med svigers på kløfta i år. Blir min første jul uten mamma. Må vel henge opp mi eiga julestrømpe og late som jeg er overaska når jeg står opp. Kos dere på treff i morgen-jeg er klar for sengen....
Herkules Skrevet 29. november 2006 #168 Skrevet 29. november 2006 jul skal feires her i år så nå må jeg lære meg å steke ribbe
Herkules Skrevet 29. november 2006 #169 Skrevet 29. november 2006 http://www.adressa.no/forbruker/article758112.ece kan kanskje være til hjelp Petronella liste over billigste julekort, mulig du finner noen dåpskort hos disse også
Molait Skrevet 29. november 2006 Forfatter #170 Skrevet 29. november 2006 Fortsatt noen oppe? Våååken jeg!!! Herre min altså. Skal jeg farte rundt i huset for nå? Klesvask og bretting og opvvask og jeg vet ikke hve. Zombie i hele dag men nå?! Ja nå skal man være gira. Syke kroppen! (eller hodet kanskje?) amalie, du kan gå inn på humanetisk forbund. Der står det en del om navnfest. Eller noe i den duren. Vet ikke om vi lager selv, men regner med det. Laget takkekort. Nå lagde vi dem ganske simple da. Bilde med hvit kant under med skrift på. Og i vanlig str (inkl. det hvite) så det får plass i album for de som vil ta vare på det på den måten. Er mye artig man kan få til etter litt prøving og banning. er sååå glad i den nye fotoprintern vår:)) Fått F&B? Der står det oversikt over en del fotokjeder ang. julekort. Sikkert mye samme prisen for takkekort. Elkjøp er veldig billigst. ååååå...MÅ huske nettet!! E sover på det rommet, så vil ikke grave den frem nå. måikkeglemmemåikkeglemme...er den tåka der borte som kommer sivende a? Gidder du å videresende den mailen Tiny? Tar en evighet å laste opp bildene på hotmail for tiden. Er mye kjappere å vidresende. Iaf når noen andre gjør det for meg og..hehe Nei får vel tusle til sengen snart vel.
Amabolla Skrevet 30. november 2006 #172 Skrevet 30. november 2006 God morgen- kan ikke kalle meg solstråle-vent en time så skal jeg se om jeg kan gå under det kallenavnet:) I dag skal sambo på jobb!! Han har vært sykmeldt siden juli-så i dag skal han jobbe og jeg skal være aleine med vesla. Hvor blir snøen av?
Molait Skrevet 30. november 2006 Forfatter #174 Skrevet 30. november 2006 trøøøøtt!! Helt borte i hodet. Natten var ganske grei. Sov fra llitt over 20 til 23.30. Etter litt pes sovnet han igjen. Sov godt men da far la seg klarte han å miste buksa med belte i gulvet. Bråka en deeel!! Så da var det opp igjen etter 2 timer. Sovna heldigvis etter litt mat. Åh så irritert jeg var da, men skjønner johan ikke gjorde det med vilje. Opp 5 og våken rundt 7.30. Det var ikke mor så etter en del "tvangsforing" i senga vår fikk vi drøyd den til 8. Trenger en hel natts søvn kjenner jeg. Problemet med at far tar en natt er at jeg alikevel er våken innen har får opp ræva av senga og varmet flaske. Kansjke sende begge til svigers;) Amaile: gubben her har og vært hjemme mye av tiden frem til nå. Merker at det var deilig å ha noen å dele dagen med. Ikke minst hvis jeg skulle noe. Er litt styr å pakke med seg barn og vogn og bag ut i bilen+ at om det var en snartur dro jeg bare uten barn:) Vil ha penger til å fikse bil!!! Skal kanskje ikke klage for vi har tross alt en bil nr.2. Men man blir vant med servo, sentrallås og sånt. En gammel sirævva er god å kjøre i seg selv, men mangler en deel komfort.
♥Tiny Skrevet 30. november 2006 #175 Skrevet 30. november 2006 Er også trøtt...... Oppe mange ganger inatt jeg (det er ihvertfall min mening). Mat 0.30, 4, 6.30 og opp 7.45... Når kan man begynne med nattavenning egentlig? er en smule lei av å stå opp natta jeg.. Vil og sove hele natta! Er bilde av Linea i avisen idag!!! Glemt å si gratulerer til Kab jeg.. Gratulerer så mye med lille Jenny!! Synes det er litt deilig at gubben er på jobb inninmellom jeg.. Er litt sånn at jeg trenger litt tid for meg selv, og ikke minst er det deilig å styre alene hjemme.. Ingen som maser på meg Skulle jeg videresende mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå