♥Tiny Skrevet 28. november 2006 #101 Skrevet 28. november 2006 Får klage litt over natta jeg da... Oppe 24, 4 og 6.... Kl 6 ville hun jo stå opp.. Fikk henne til å sove igjen og sov da 45 min... Mor er trøtt!!!! Fy dæven den nattamminga gir økt melkeproduskjon assa!! Går jo bare noen timer, så har jeg betongpupper... FIkk ikke dratt på visning igår.. Fant vel ut at det kanskje blir i det dyreste laget (hybelen var ikke godkjent enda...) Så da er vi tilbake på titter'n Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (var det ikke sånn?) Idag skal jeg en tur på hs for å sjekke ut noe utslett (tørre flekker) på beina. Regner med at det ikke er noe spesielt, men greit å få sjekka det ihvertfall Mulig jeg veier også.. Får se når hun vpkner og sånn først For hun sover jo nå!! Jeg har også fått mms av den lille søte gutten til 1D med alle vitale mål og navn! Har heller aldri hørt det navnet tror jeg, men synes det var kjempefint jeg!!!! Nå skulle ikke trondeheim vært langt unna... Vil på barselbesøk jeg!! Jeg kommer (men det visste du jo allerede) Petronella Fysj, nå regner det IGJEN.... Er så lei det helvetes regnværet jeg.. Kan ikke sola skinne eller bare være oppholdsvær??? Vil ut å gå jeg, men orker ikke/gidder ikke i rengvær... Lykke til på fom-jakten idag svanine hehe... Er nok et eller annet sted som har det (kanksje på bondelandet et sted?)
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #102 Skrevet 28. november 2006 Enda godt du retta opp der. Skjønte jo ikke driten jeg! Får lunchgjest kl 12. Er greit nok rydda her, men man føler alltid at man skulle ha gjort noe. Men assa trenger da ikke ha storrengjøringa for en lunch heller da. Det får være som det er. Gidder ikke mer. E har sovet en time nå (med 2 smokkinndytt) og helt utrolig hva man rekker å ågjøre når man ikke vet hvor lenge ungen kommer til å sove. Stelt seg selv, rydda, til og med tørka litt støv i stua. Redd opp senga har jeg fått gjort og. Ikke at jeg hadde planer om å ta med lunchgjesten inn dit da men..hehe Natten var bedre enn på lenge, men venter spent på at han skal bli 9 uker. Synes faktisk det er litt kos med nattamminga, men hadde holdt mer enn nok med 1 gang pr. natt!! Sovna 21. Mat 24. etter 10 min-mat en gang til. Rap promp rap knooot-sov. Opp 2.30. Opp 6. Opp 7. Gi til far 7.30 for å få sove halvtime-timen før han skal på jobb. Greit så lenge de sovner etter mat, men er vel på tide med kun 2 matinger fra sovning nå vel?! Ja har prøvd smokk og sånn da, men han bare mååå ha mat. Spiser masse gjør han og. HAr masse melk, så err nok ikke der heller. Kan ta et par netter med avvenning på noen måltider, men orker bare ikke skrik når jeg er helt i koma trøtt. Noen tips? Han er bare 3 mnd. så grøt til kvelds synes jeg er litt tidlig. Prøvd mme på kvelden, men synes ikke det blir stor forskjell. Tenkte jeg skulle gå en tur i ettermiddag. Påvirket av all denne turpraten tro? Gått ned mer da (uten tur..haha) Er nå nede i 67. Jaja burde vært nede i mye mindre men assa blæ! Har igjen 6-7 kg til før gravid og 13 til vekt jeg har hatt etter førstefødte. (17kg til før gravid i det hele tatt, men tror ikke jeg skal ha det som mål) Gikk opp 23 kg. da forresten, dette svangerskapet. Sånn, da fikk vi litt om vekt og. Hvordan er det med dere? Er dere på før-gravid-vekt enda? Eller hvilke mål har dere? Snakker om at jeg har mål, men jeg gjør ikke stor for å nå dem da;)
_svana_ Skrevet 28. november 2006 #103 Skrevet 28. november 2006 Jeg veier nå 57 kg og er så smekker så! Haha. Har ikke veid meg på en stund. Men er under 70 iaf! Pet: Kommer ikke, men en gang skal vi også være sosial. Føler meg helt uttafor joo! Skal til legen på torsdag jeg.
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #104 Skrevet 28. november 2006 Du sylfide fra nord. Du fagre mø. Su tar deg ganske så bra ut til å ha fått tvillinger du:) Ja jammen meg på tide dere er sosiale med oss utenfor huset! Dere har vært savnet ved flere anledninger:) Fikk jeg noen dåpsbilder på mail eller? Skulle vi fått til noe svømming neste mandag Tiny? Ikke sikkert vi bader mer en 5 min da..hehe. Mye styr for få min assa! Kanskje han er mer badevillig nå. Skjønner'n jo. Bassenget er en DEL større enn tubben. Cat: Hvordan står det til med tuppelura mi? (Linea altså, ikke deg. Glad i deg, men du er ikke tuppelura mi..hehe) Står ikke en dritt på nettet. Sikkert falt av den merkelappen. Dere kan godt få låne det. Skulle vi trenge det til en langtur så bare kommer vi å henter det:) Men dere får se på det og om det passer. Kan evt. ta med på torsdag. Er det gåavstand til PT fra deg? Hvor langt da? Husker ikke helt hvordan det der var igjen jeg nå.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. november 2006 #105 Skrevet 28. november 2006 Hei dere:) Så du hadde lagt ut et innlegg på BIM Molait. Ja nå er Jenny født:) Det begynte med rier klokken 07.00 mandag 20/11. Vi dro inn på sykhuset klokken 20.30 (ullevål). Hadde da 2 cm og kunne velge om jeg skulle bli eller dra hjem igjen.. Vi vagte å bli.. var ingen god biltur inn, og orket ikke tanken på en tur retur.. Gikk ned på hotellet og kjøpte aviser sånn i 22-22.30 tiden, for vi skulle jo vente leeenge! Kom opp igjen på rommet og 22.45 gikk vannet. Da startet riehelvete. Riene kom med halvannet minutt mellomrom og jeg rakk ikke å hente meg inn mellom de. Ble flyttet over på fødestuen klokken 23.30 og skulle få peditin for å øke avstanden mellom riene. Da hadde jeg 3 cm. Fikk peditin og akupunktur, og satte med i badekaret.. Tk lang tid før det be noe mer opphold mellom riene. Plutselig begynte det å presse av seg selv og jeg sa ifra til jordmor at nå presser det her. Jada, sa hun det er fint:) Og det var det.. skulle reise meg opp for å bytte vann i karet og jeg sa at det presser noe så innmari, hva skjer?!?! Ja, jeg kan jo sjekke deg siden du er oppe av badekaret sa jordmor.. men jeg skulle oppi badekaret igjen etterpå. Men neida.. da hadde jeg gått fra 3 cm- plutselig 7 cm!! OJ, sa jordmor! Det var jammen ikke ventet. Ble beordret ti å dtå bøyd over sngen og supe lystgass da riene kom. Gjorde det og ble fryktelig sløv av gassen..hehe:)måtte stå sånn for at hun skulle klare å dreie nedover. Så plutselig kjente jeg at NÅ KOMMER HUN!! Vi ringte på jordmor som kom i en fei. Jeg ble lagt på benker og ojsann her var det plutselig 8 cm og bare en kant igjen.. de fortet seg å finne frem utstyr og jeg begynte å presse.. Etter 20 min var hun ute. Gikk fra 3 cm til 10 på 2 timer og tre kvarter. Hun satt litt fast på slutten der, så det ble tilkalt lege, men de ble sendt ut igjen for pressriene kom så fort og jeg fikk beskjed om å få henne ut nå!!! Presset som en gal, og da kom hun:) klokken 02.13 den 21/11. hun veide 3820, var 50 cm lang og 36 rundt hodet. Ble flyttet over på hotellet morgenen etter klokken 10.00. Har litt problemer med ammingen, men går greit med litt hjelpemidler. Hunhadde lagt på seg 100 g fra vi dro fra sykhuset fredag kveld til mandag. Og det var visst veldig bra:) Så forsetter hun sånn så er det veldig bra:) Sikkert glemt noe nå, men det var hvertfall vår fødselshistorie:) Jenny er en uke i dag!! Tiden flyr så fort:)
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #106 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer så mye:) Gleder meg til å få se henne. Sikkert verdens vakreste..akkurat som min ;o) Hørt noe mer fra fruen fra Aurskog da? Hørte hun har fått en gutt, men ikke noe mer. Ja tiden flyr. Passe på å kose deg masse. De forandrer seg så fort:) Du får hilse til den sikkert superstolte far da!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 #107 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer med Jenny ) Skal ha dåp 18. februar vi også Svanine!! Også får du kjøpt fom på alliance apoteket på Lillestrøm City. Jeg kjøpte der i sta. Lille Linea har det bare bra, en bestemt, men skjønn liten frøken. Er gåavstand til petra ja, så hadde tenkt å tusle nedover til dalen. Vet ikke helt hvor lang tid jeg kommer til å bruke, litt over en halv time tenker jeg, kommer litt an på tempo jeg går i. Kan godt ta med saken på torsdag ja, hvis jeg får plass til å legge den i kurven under vogna til hjemoverturen.
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #108 Skrevet 28. november 2006 Kan da legge den igjen hos deg da. Ellers tenkte jeg at jeg kunne traske sammen med deg jeg da:) Men kanskje dumt og. Er da midt i soving og bør komme meg hjem før kø og da er det dumt å bruke besøkstiden på å gå "hjem". Men er jo koselig å traske med degg og da seff:) (ikke at jeg har gjort det før..trasket med deg..jo i fylla så..hehe) Hvorfor skal folk henge seg så opp i denne tråden? Og er jo ikke 3 tråder er bare tråd NR 3. En tråd vil jo henge igjen en dag når det blir startet en ny men den svinner jo fort nedover. Plager meg ikke stort, men litt irriterende å se nye klageinnlegg hver dag. You've made your point liksom. Og tror de virkelig at en tråd som har bestått i over et år vil bli nedlagt bare fordi noen anonyme finner det kjipt at den ligger på side 1? Og lurer på hva som er kjipt med det jeg. Skjønner bare ikke frustrasjonen til hvem det nå er. HVA er det som er problemet med tråden liksom? Vi snakker jo ikke stygt om noen eller noe sånt. Jaja folk skal nå bruke tiden og energien sin på noe antar jeg. Hva blir det til da PT? Tårta eller kaninfor? Og sikker på at man ikke skal medbringe noe? Håper dere får en fin kveld nå da svanine. Første tur ut uten barn:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 #109 Skrevet 28. november 2006 Blir nok litt langt for deg å traske ja, når du har litt "dårlig" tid hjemover. Ellers får du komme innom å hente meg og Linea da, men da må du svippe oss hjem igjen også. Blir litt langt å traske med bilsetet under armen... Også skal jeg jo helst ikke bære så fælt heller... ) Altså når anonym er så dum at hun ikke skjønner hva nummer 1,2,3 betyr, så kan man vel ikke forvente at hun skjønner noe i det helt tatt!!
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #110 Skrevet 28. november 2006 jo. Kan evt hente dere. Men er kanskje kjekt å ha med vogna? Har ikke plass til deg og xstra sete og vogn. Des. har du godt av å gå litt! Nei da, men kan plukke dere opp med sete om du vil. Må ta Sierran da, for noe bøll på mazdan. Eller så kan vi traske ned og så kan jeg bli hos deg en time til det værste er over:) Vi tenker på saken og alternativene så kommer vi tilbake til diskusjonen i morgen:) Alt avhenger av et samarbeidsvillig barn. Ja for det er lett å forutse-not!
♥Tiny Skrevet 28. november 2006 #111 Skrevet 28. november 2006 Petronella: Kyllingsalat er nam Liker brownies og jeg.. Muffins også forresten Molait: babysvømming er moro! Prøv å send en mail og kanksje de har ledige plasser? Og vi kan gjerne bade på mandag.. SI ifra til pappa jeg! Og dåpsbilder er sendt, men det vet du jo Svanine: Kosa deg på byn? Håper gutta er snille med mamma'n din da! Cat: Ta med peng du Hahahaha.... Nå bønnfaller de oss å gå tilbake til tråden, for de har tatt poenget!!!!!!!! (og T synes vi var litt barnslige nå...) Har ikke badegulv jeg Flisene har sprukket opp, så nå er alle flisene rivd av... Må ordne det fort for jeg vil dusje!!!!!!!!!!! Kjipe greier altså... Altså jeg dusjer for det om det ikke er dusj her da... Bare låner av mamma og pappa (er ikke møkkete)
simbamamma Skrevet 28. november 2006 #112 Skrevet 28. november 2006 Ja, nå fikk dere bevist det vi har prøvd å poengtere hele tida! LOL Trives godt med tråden, jeg. Jeg var jo en av dem som "trengte" seg på, og jeg vil bare takke for at jeg ble så godt mottatt! Håper dere har det bra, jenter! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #113 Skrevet 28. november 2006 Må bare skrive her jeg:) Får gratulere dere alle med deres små babyer, ønsker også å være her, men er nok fortsatt på bli gravid jeg. Savner dere alle!!! Vi hadde det moro for et års tid siden. Må jo inn her og kikke. Ser at dette med tråden er til irritasjon nok en gang. Skjønner ikke det, tråden er jo åpen for alle. Disse anonyme som disser trådene deres er bar missunnelige for at dere har et godt samhold. Fortsett med disse trådene dere:) Kan ikke bruke nicket mitt her, for jeg hører jo overhodet ikke til her. Blir nok dissa for at jeg trenger meg inn på disse sidene, ikke av dere, men av andre. For dere som ikke finner ut av hvem jeg er, bare spørr molle, hu skjønner hvem det er. Mange hilsner fra ei som følger med på hva som skjer med dere:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 #114 Skrevet 28. november 2006 Tihii.. der fikk vi tatt igjen Molle!! Hjalp å legge en slagplan Synes vi burde beholde tråden _og_ de andre trådene jeg, bare for å irritere skikkelig Hehe.. da hadde det blitt liv i leieren da )
Petronella♡mor til to Skrevet 28. november 2006 #115 Skrevet 28. november 2006 Da har jeg sendt mail til Cat og Tiny med adressen min. Vil du ha den oxo Molle, eller kommer du med Cat?? Herkules kommer du eller??
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #116 Skrevet 28. november 2006 Husker faktisk ikke påtrengselen din simba?! Når kom du a?? Du var på bligravid, det husker jeg, men husker ikke at du ble "tatt opp som trådjente"..hehe Bare koselig det:) Da prøver vi å bade på mandag. Noen fler som skulle bli med?? Mail er mottatt. Så søt i kjolen sin da:) Hadde dere lue? Assa kan da bare huke av min mailadr. når du sender ut da PT, sånn i tilfelle. Men ja jeg tar den gjerne imot. Vet ikke hvordan det blir. Kanskje blir noen syke eller et eller annet så greit å ha den. Ellers tror jeg at jeg kommer med cat. Hu snakker om å bli henta?!Det for ekstraservice a? Prøvde å si at hu hadde godt av å gå jeg men..den spydigheten falt visst på stengrunn. Tar da heller brownies! Det med muffins er at det er det eneste jeg tydligvis klarer å bake som er spiselig...Men nå må du ikke styre så masse da PT!! Heihei anonyme:)) Long time no see. Ingen som blir dure fordi ei som ikke har baby mellom 0-1 legger inn noe her vel?? Kan jeg ikke tenke meg. Stadig folk som hopper innom forum for ålure på noe eller hilse på. Dessuten tror jeg ikke det er så mange andre innom her. Og vet du...skulle noen plages av dett så gir vi da totalt F** Kjedelig du fortsatt er på "første" forum. Håper virkelig at det klaffer for dere snart! Det fortjener dere nå! øh..var det noe mer man skulle si eller til noen nå? Helt totaltforvirra av alle tråder...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 #117 Skrevet 28. november 2006 Jeg valgte glatt å overså den kommentaren om gåing Molle.... Men skal sies at jeg traff en bekjent i dag som oijet seg over hvor slank og fin jeg var etter fødsel "guuuud, er det bare 4 uker siden du fødte?" Skulle sett meg naken svarte jeg bare da.. Fortsatt 5 kilo igjen til startvekta og alt sitter på magen. Men la jo bare på meg på magen også da.
Petronella♡mor til to Skrevet 28. november 2006 #118 Skrevet 28. november 2006 Hah, huke av og huke av - trur´u jeg er kjent med detta msn greiene eller?? Nei, der har jeg dessverre vært "grønnskolling" inntll for et par-tre uker siden. Da fikk jeg min egen msn for første gang, yejjj... Sendte en mail til Cat og en til Tiny (på gammaldagsmåten) )) Er´e non sånn bruksanvisning for detta msn greiene eller, hehe?? Blir nok en reser etter hvert ska´ru se. Da skal jeg huke av i hytt og gevær ;o) Ikke mye styr det, bare hyggelig (salat, fort gjort i en port og brownies praktisk talt gjør seg selv...) ))
Petronella♡mor til to Skrevet 28. november 2006 #119 Skrevet 28. november 2006 Ah, nå trykka jeg litt og fant denna huke av greia )) Da bruker jeg den neste gang assa... ))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 #120 Skrevet 28. november 2006 Hehe.. ikke bare bare å huke av ) Mailen er mottatt Petra og jeg vet nå hvor du bor. Blir rekka rett nedenfor der gangveien fra salerud/lønneveien kommer ned det. Hvis jeg kommer traskende så kommer jeg den veien, og er da greit å slippe å gå gjennom hele dalen.
Molait Skrevet 28. november 2006 Forfatter #121 Skrevet 28. november 2006 tja huke av..mente trykke på adr. min så den også kommer opp. Det gjøre på hotmail ikke msn. Og tenkte kanskje du hadde våre adr. lagret under dib-kontakter eller noe og da kan du jo bare trykke på dibkontakter og så får du med alle. 3 uker med msn??? Må jeg si (flere ting faktisk) Hvorfor det? Er du gammal ell?? Da har du kommet deg kjapt for du klarer deg veldig bra:) Vil anbefale å lage salat på kjøkkenet, ikke i porten. Både av praktiske og hygeniske årsaker. Alt gjør seg ikke av seg selv med baby i huset... jada di sylfide, du er så lekker at. Tenkte litt på kondisen og jeg La på meg overalt jeg:(
Amabolla Skrevet 28. november 2006 #122 Skrevet 28. november 2006 Hei hopp Lenge siden jeg har vært på Din Baby nå! Har vært i ÅLesund ei uke hos ho mor. Er det virkelig noen som irriterer seg over tråden?-Når det er så mye annet å irritere seg over-så velger man en tråd på DIB. Merkelig. Nå har jeg ikke oppdatert meg selv på hva dere skravler om-ser bare det er noe prat om turgåing og kg opp og ned. Skal prøve å komme meg inni "gjengen" igjen snart:) Alt bra med alle?
Petronella♡mor til to Skrevet 28. november 2006 #123 Skrevet 28. november 2006 Hmmm, grunnen for at jeg ikke har hatt msn... Veit egentlig ikke. Mine venninner har et liv og er ikke så mye på nett annet enn på jobb (der ville ikke msn virke), da har det liksom ikke vært noe stort poeng å sitte å chatte med seg selv på msn )) Men NÅ øver jeg meg... Har sendt mail til både deg og Tiny med veibeskrivelse på en gang nå - heyhey... Gammal - hmmm, neeee vi gidder ikke prate om alder, hihi... )) Amalie, you´r back - du har vært etterlyst noen ganger skjønner du. Vart litt bekymret her i helgen jeg, for jeg var på kino og så Fritt Vilt på fredag og fikk vite at ingen hadde hørt fra deg siden hytteturen din for en stund siden - iiiik tenkte jeg... Hehe, neida )) Det skal være treff hos meg (på Skedsmokorset) på torsdag, du er hjertlig velkommen om du vil. Tiny, Cat og Molle kommer, ikke Svanine og Herkules vet jeg ikke pr dd. Nå skal jeg hoppe i køya tror jeg - vi "snakkes"!!
Amabolla Skrevet 28. november 2006 #124 Skrevet 28. november 2006 Hihi-ja-ble kidnappa på hyttetur:) Neida- Jo-kanskje jeg skal være med på treff-er det nå torsdag?Når da? Hvordan kommer man dit? Kjører ikke.
Petronella♡mor til to Skrevet 28. november 2006 #125 Skrevet 28. november 2006 Hadde vært hyggelig. Hvor bor du da?? Det går buss fra Lillestrøm i alle fall, 402 tror jeg det er. Har du msn eller bare mail? I så fall kan du legge meg til der evt sende meg mailadr din, så kan du få adressen min og nærmere info (hakke så lyst å legge den ut her liksom) [email protected] ) Nå på torsdag kl 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå