Molait Skrevet 25. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 25. november 2006 sier noe. rydd av bordet-zznork. se på den her/hva synes du om-mhmmm Sex-Jaja klart det nå med en gang lys våken. Irriterer meg litt atde må vise reklame for programmet på dagtid. En del i reklamene som jeg ikke vil forklare min 8-åring. MÅ jo ikke vise de "intime" griene og KAN sende det etter 21 når de fleste barn har lagt seg. Måtte mer pupp til, rap, protester!! og smokkdytting, men trooor han sover ordentlig i kurven sin nå. Blir det av herk da tro? Amalie koser seg påhuttetur enda tydligvis:) Nei får vel ta kvelden så man får sovet litt før neste mat. Gleder meg til min også blir "9 uker"...
Molait Skrevet 25. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 25. november 2006 hehe gratulerer med kinderegget;) 1. klorer til han blør på kneet 2. tørr og rød i huden (selv etter ørten oljeinger og krem 3. sittegetlakenskrekk om natten kinderegg her og...
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #28 Skrevet 26. november 2006 Begynner kanskje dagen litt vel tidlig eller... Snork... A har fått sånn slurpete hoste etter at sambo prøvde å "drukne" han i tummy tubben i går. Hadde fylt litt vel mye vann kanskje og A bøyde hodet frem og svelget halvparten av vannet - huffa stakkar... Håper ikke han fikk noe dritt i lungene... 7 varme ute altså, er jo sinnsykt - tross alt 26 nov... Men det blåser jo hunder og katter da - hakke sett på makan jeg. Hihi, ditt kinderegg høres jommen ikke like morsomt ut som mitt må jeg si (( Vel vel, får nok sitte her å blomstre en times tid (mens han skravler som bare det i lekegrinda) til han skal ta en dupp igjen. Har mest lyst til å vekke sambo, men han sto jo opp i går, så jeg får vel ta støyten min jeg oxo - buhu snork ))
*1D* Skrevet 26. november 2006 #29 Skrevet 26. november 2006 Good morning!! 8 Herlige timer med deilig sovn! Sikkert den siste pa mange-lange maneder! Lurer pa om lillingen kommer i dag! Venter pa visiten na for a se hva de tenker seg! Jeg vil ha minst mulig dritt i blodet, sa venter gjerne hvis de tror det ordner seg av seg selv i dag. Tuuuuuuuuuusen takk for alle fine meldinger fra alle! Det varmer skikkelig!!! Ma bare si Unnskyld for de jeg har glemt a svare...... Ikke med meningen det altsa! Da skal jeg og den herlige mannen min spise frokos og dusje sammen;) Livet er herlig dere;) Selv etter 19 t med fodsel.....
*1D* Skrevet 26. november 2006 #30 Skrevet 26. november 2006 Glemte a kommentere kinderegg og drukning:) he he he! Jeg har gatt ned 2 kilo siden fredag;) Spent pa om det blir fler idag og i tillfellet hvor mange....... Noen som torr vedde! (mangler sporsmalstegn dette jalla-tastatuet!) Svana bruker vere god pa sant..... Na; frokost!!!
♥Tiny Skrevet 26. november 2006 #31 Skrevet 26. november 2006 Som sagt før her er det bare å la vær å lese og bry seg om den ene tråden som faktisk heter Tråden.... Om du vil kan du skrive det pjattet du ønsker, som vi gjør eller så kan du la vær... Men ikke igdd å vær så jævlig sur da ihvertfall... Også kos å invitere oss selv til Petronella da hihi... Og det var ikke skummelt å møte deg en gang. Skumleste treffet jeg har vært på var med Molle og Mossemor i mars en gang... DET var skummelt det!!! Mitt lille Kinderegg denne uka: 1. Rullet fra rygg til mage 2. Puttet tærne i munn 3. Rullet fra mage til rygg Grattis med de andre kindereggbarna Også er jeg veldig spent på om gutten din kommer idag 1D!!!! Krysser fingrene for at han kommer snart, så slipper du å vente! Hvordan er rutinene ved igangsetting på st.olavs? ved vannavgang vel og merke? På Ahus er det jo 3 døgn (som jeg gikk), men det er jo så forskjellig ved alle sykehus.. Kjipe tastauret på st.olavs da Tipper du går ned 5 rett etter fødsel også litt til når du har kommet deg hjem Nå er det frokost på meg også! Jo, snuppa spv til 7.30 idag! Hurra! Ingen tidlig morgen!!!
♥Tiny Skrevet 26. november 2006 #32 Skrevet 26. november 2006 Jeg har bestilt takkekort Igår faktisk... Så da har jeg ingen dårlig samvittighet lenger!!! (var ikke fristen mandag?)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #33 Skrevet 26. november 2006 1D: Gutten må komme i dag eller vente til tirsdag. For i morgen er det 27. og det er et dumt tall!!!! (jada jada, vet jeg er syk med disse tallene mine...) Jeg spiser kindereggene jeg... Har du hørt med M om vi kunne låne nettet, Molle??
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #34 Skrevet 26. november 2006 Tenkte på det men den daton selv cat..haha. Må ikke komme i morgen for da blir alt feil ifg cat:)) Smasker på kinderegget mitt jeg:D Har ikke det vøtt. Suller rundt i min tåke og husker fint lite når jeg reiser meg fra pc'n. Sjekke ut i dag jeg. Soorryyyy!! Men du svarte ikke på det med sosialt med menn da cat. Formen er mye bedre. Stemmen er litt rusten og hoster og harker noe, men er oppegående nu:) Tar meg kanskje en tur i morgen. Er så teit at det er der, for da må man pakke barn inn i bil og ut ved senteret og inn i bil igjen. Kan jo gå da, men drit å skulle betale masse parkering for å gå liksom. Babyshop er ved siden av. Kanskje man finner noe der. Hmm..ja Tiny vet hva jeg snakker om da..hehe. Da stikker vi snart til svigers. E sover og sover som han gjør hver gang vi skal noe. Men fått gjort en del i huset da. Gjennomsvett etter å vaske badet. Kroppen trengerr visst litt tid på å hente seg inn. Natten var ok, men sov i senga vår på slutten. Hadde lang våkentid igjen. Skal jeg gjøre med dett a??? Fikk ham til å sovne med ørten smokkdøttinger nå.
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #35 Skrevet 26. november 2006 Hei og hå... Natten har vært fin her oxo, bortsett fra at A våknet litt vel tidlig etter min smak... 0615 eller noe, snork... Vi har litt prob med detta fødselsdatogreiene til Cat da... A er født 9 og C er født 17, er jo feil datoer på begge de da eller?? Selv har jeg 26 da, så jeg har kanskje rett dato?? hihi )) Nå skal vi til mamma på middag. Skinkestek også blir det vel noe dessert tenker jeg (selv om hun ikke kan bevege seg uten krykker om dagen), hun må liksom alltid diske opp med noe ekstra. Forsåvidt koselig det da - ordentlig jummi med dessert eller kake ) Får prøve å slenge sammen noe til torsdag da, for da har jeg en unnskylding for å dytte innpå litt mer jummy, hehe...
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #36 Skrevet 26. november 2006 Hvordan gå ned når vi alltid skal døtte nedpå jummy?? Men sier ja takk til jummy jag altså Ta med noe? Og tips for å unngå supervåken på natten mottas med takk! Er ikke interessert i " aa-gooo" kl 4-5 på natten. Selv om man må glise da, for han er jo så søt der han smiler til mamman sin:) Svigemor er syk (kjøla) så tror vi må fikse vår egen mat i dag. Tviler på dessert da ass.
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #37 Skrevet 26. november 2006 Hmmm, sant det vedr jummi - kanskje jeg skal slenge sammen en lunsjsalat i stedet?? Kan det asså. Komme med ønske )) Trenger ikke ta med noe, så sant man ikke har noen sånne sære "vil ha´er", hehe ))
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 26. november 2006 Liker jammi jeg assa. Liker lunchsalat og jeg. Liker egentlig alt jeg kan putte i munn. (spar vittighetene dine cat..hehe) Er ikke så mye "vil ha'er" men er litt "vil ikke ha'er". Men det gjelder mest Tiny Da blir det grøt på oss. 5minutters Toro. Søndagsmiddag deluxe.
♥Tiny Skrevet 26. november 2006 #39 Skrevet 26. november 2006 Hva jeg??? Skjønner ikke hva du mener jeg... *himlerlittmedøynene*
simbamamma Skrevet 26. november 2006 #40 Skrevet 26. november 2006 Åssen går det med 1D da? Er så spent! Har spist pizza fra Peppes hos broren min, vi. Det var koselig, han er jo så stolt onkel også. Ryggen din da, molle? Min er ikke bra, den heller. Er litt sånn "er det ikke det ene, så er det det andre" her hos meg... Hadde forresten gått fint med LH hos mormor. De hadde visst vært litt uenige om når det var lurt å legge seg for kvelden bare, men når han først sovna, så sov han i seks timer. LH og jeg var alene hjemme i går kveld, A var på julebord med jobben. Det var jo uten partnere selvfølgelig, slik går det når økonomisjefen sitter i julebordkomiteen... ;-) Hadde visst ikke vært no' moro heller, så han kom hjem før tolv. Men vi hadde det koselig, LH var meget godt fornøyd med å få pupp etter å ha fått flaske hos mormor, kosa seg så fælt. Sovna som en stein klokka ni, så da kunne mamma lese ukeblader med god samvittighet. Du kan være glad jeg ikke kommer, Petronella, for jeg er litt sær i matveien gitt. Med unntak av alt som kan være fetende såklart! Er trøtt, jeg... Gleder meg til LH begynner å sove hele natta!
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #41 Skrevet 26. november 2006 I dag har jeg tatt avgjørelsen om å slutte å amme. Nesten 6 mnd ble det, buhu - skikkelig kipt egentlig ( Ammet i 10 mnd sist, hadde planer om å holde på til rundt året denne gangen men akk nei... Jeg har nok melk, men utrolig treg utdriving og alt for ofte er det en kamp for å få i jr mat. Jeg orker ikke lure på til hvert måltid om han fikk i seg nok mat (dersom han etter en kort stund er urolig) og innimellom bruke 5-10-15 min på å få han til å ta puppen. Tidvis bare nekter han fordi han ikke har ro i mer en 2 sek for å få ut melka. Som i dag har han ikke spist siden kl. 1330 før han spiste nå til kvelden kl 19. Har forsøkt å gi han pupp et par ganger i løpet av ettermiddagen - han tar den i munnen, sutter 5 sutt, snur seg bort og gråter. Han får ikke flaske da, prøver å vente på at han blir sulten nok (huff dårlig mor...). Nå i kveld tok han den ene puppen, men ikke den andre - da måtte han få litt flaske ved siden av. Vil jo ikke legge gutten sulten... Da blir det mme fremover på meg (huff, enda dårligere mor...) Orker bare ikke drive å pumpe til hvert måltid. Hadde han vært 6 uker ja, men ikke 6 måneder. Skal prøve å holde på morgenpuppen da om ikke annet... Ungene overlever jo på flaske med mme også, ekke det - men jeg synes det er inmari trist allikevel... ((
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #42 Skrevet 26. november 2006 Himle i vei du;) Er sånn her og Simba. Iaf i det siste. Ryggen er mye bedre. Alt er mye bedre. Snakker fortsatt som ei gammal kråke og hoster noe, men hallo, etter den persen der føler jeg meg topp i forhold. 3 uker med skikkelig sjaber. Nå har jeg tenkt å være frisk og rask en stund. Du burde prøve det du og. Hørt at det anbefales... Godt LH og mormor kosa seg da. Sliter litt med å la E sove borte jeg. Han har så lite rutine på ting og kan være vanskelig om kvelden. Og spiser helt rart om natten + disse våkenperiodene. Er ikke type hysterisk mor. Will var 2,5 mnd første overnatting og Hadde pass her på E da han var..øh..6 uker, nei 7 var det vel. Kanskje jeg bare begynner å bli gammal hønemor. PT: Synes ikke du skal føle så på det der med mme og amming. Tror ikke det er så ille som mange skal ha det til jeg. Og er de første 6 mnd. som er viktigst, og de har du klart:) Ammingen skal være en kosestund for både mor og barn ikke slit og mas. Og nå som han sover på natten slipper du opp og varme og lage flaske. DET er pes det. Tror han får i seg det han trenger for han var da ikke underernært så det ut til..hehe. Lettere å holde oversikt og kontroll på hvor mye og ofte de spiser med flaske. Behold morgenpuppen som kos du. Og skulle han ville ha en tår så er det jo bare å klaske puppen på bordet:) Ikke sikkert det blir trist i det hele tatt. Matestundene blir kanskje en lettelse for både mor og barn. Og nå begynner han vel med grøt og annen mat snart. (jeg hadde heller ikke orka pumpe til hvert måltid!)
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #43 Skrevet 26. november 2006 Oppdatering: 1D er nå på pilla! Så da er det bare å vente og vente og vente..som om vi har gjort noe annet?! 1D-mannen har dratt hjem (endelig). De bor jo tross alt bare 10 min unna sykehuset. Så da starter nye 3 dager. Kan ta tid med de pillene. Dersom intet skjer blir det drypp og dersom fortsatt intet skjer blir det ks. Hu er visst ikke moden. (Ikke så rart, du skulle jo ikke føde før neste år 1D!!) Så da venterventerventer vi....
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #44 Skrevet 26. november 2006 Hehe, bare tuller litt med det dårlig mor greiene altså ) Men jeg synes det er kipt, det må jeg innrømme. Det er liksom så enkelt og pratisk å amme, når det går smertefritt og da er det jo inmari koselig også. Men men, flaske blir nok en vane etterhvert det oxo )
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2006 #45 Skrevet 26. november 2006 Spennende med 1D da - masse lykke til!! Venninna mi fikk pille ved 11 tiden på formiddagen (en onsdag) da hun ble satt i gang, poden kom ca 0230 natt til torsdag. Hadde ikke mye vondter før mot slutten. God bedring simbamamma, absolutt ikke noe alright å ha vondt i ryggen asså! Så fint det gikk bra hos mormor (gjør jo som regel det) ) Nåvel Tiny er du sær i matveien, er det noe spes "vil ikke ha´er" jeg kanskje bør vite om ))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #46 Skrevet 26. november 2006 1D hadde visst fått 2 piller uten at det hadde skjedd noe, men skulle visst få en ny klokken halv elleve. Også får dattera få litt ros også da som er så flink til å vente på lillebroren sin ) Vært hos svigers på middag i dag vi da. Og sett fotballkamp. Storkamp i dag!! Ja, når skal vi være sosiale med menn da?? Onsdag kveld er vi opptatt, da skal jeg til optiker også skal vi kanskje handle litt julegaver. Torsdag skal vi jo til Petra. Men hvis du finner ut av det med nettet, så kommer vi i hvertfall og henter det en dag )
♥Tiny Skrevet 26. november 2006 #48 Skrevet 26. november 2006 Og du er??? Ikke mye tøff som gjemmer deg bak anonym da... Du er velkommen til å skrive og mene akkurat det du vil, men tør å stå for det du skriver!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #49 Skrevet 26. november 2006 Lurer på om vi skal begynne å lage mange tråder jeg Tiny.. Kanskje vi skal ha en hver???? Og vil heller være idiot enn et feigt rasshøl!!
Molait Skrevet 26. november 2006 Forfatter #50 Skrevet 26. november 2006 uh..tigern er løs! Ja kanskje vi skulle lage en tråd for hver gang vi vil si noe? Tror mange bønnfaller oss om å ssamle det på 1 tråd da. Hvorfor i alle orker folk å irritere seg over det. Skjønner bare ikke problemet jeg assa. Snakk om 1 innlegg av maaange nedover en side. Klarer ikke fatte hva som er problemet?? Og hvorfor legge inn masse pjatt som anonym? Er helt ok å mislike noe, men må da kunne si ifra på en sakelig måte. Jallajalla. Nei men vi har det koselig og de fleste bryr seg ikke, de fleste "smugleser" og synes det er koselig. Til og med fått høre at "endelig har dere kommet dere over hit!!" Nei vi får bare overse det. Alt fjas som kommer fra anonyme blir fra nå oversett og ikke kommentert fra min side. Med mindre de sier noe stygt til noen. Da tennes pluggene!! Jeg kan være et stort rasshøl forresten..men er ikke et feigt et da;) Skjønte du ikke mente at du var dårlig mor pt, men kan være litt trist å måtte "gi opp". Er jo litt kos med denne amming og:) Kvelden kom her ca. 21. Sover i kurven på soverommet. Gikk mye bedre i dag. Litt knuff var det jo men hallooo så mye bedre kvelder vi har nå. Håpe han kan sove på natten og nå. Greit med nattmat bare han sover etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå