Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er FULLSTENDIG med på å IGNORERE alle innleggene til anonym!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen... det er jo ikke noe gøy å ignorere!!!!

Hehe.. er jo bare så artig med en bitter anonym som er misunnelig på den gode tonen vi har her!!

Skrevet

hihi ja sa det til PT på msn...om alle ikke sier et pipp så gidder dem vel ikke mer. Men å få katta til å slutte å klore er en annen sak;)

Natta jenter!

Skrevet

heluuu..

så tråden om de som irriterer seg så fryktelig over tråden, og måtte bare le. vi er flere som liker å ha den her! ;O)

så jeg fant ut at jeg skulle si hei igjen..

snuppa er en mnd i morgen, men det virker som hun alltid har vært her..

hun er en liten engel med unntak av litt luft i magen som vi kurerte med malt. hun tenkte seg ikke om en gang da vi gav henne flaske første gang. men smokk har hun ikke skjønt poenget med. pappan hadde bare så lyst til å prøve...(jeg tenker at jo lenger hun klarer seg uten jo bedre)

ellers skulle vi hatt eksamen da jeg fødte men vi rakk ikke den siden vi måtte på landet for å føde. hehe;O) og eksamen som skulle inn i morgen blir heller ikke levert,men har avtale med skolen så det går bra.;O)

så da er det bare en eksamen igjen, og konting i februar. så er det jul i eget hus med familie for første gang. det blir stas!;O)

åffer driver 1D og føder så altfor tidlig forresten?? har det skjedd noe? har ikke fått med meg alt i det siste..

håper dere alle har det bra!

Skrevet

oii oio oioi

Her er det action tenkte jeg da jeg så at anonym irriterte seg men det var jo bare blåbær i forhold til at 1D har flytta inn i nabolaget til Oldemoren til O(hun bor ved siden av st. Olav)

Nå har jeg jo vært opptatt hele helgen - hatt et liv som dere kaller det:)

Så jeg har ikke ignorert deg 1d jeg ble så gira nå at jeg må slite med å sove. Ønsker deg lykke til

Altså fikk jeg beskjed om at de ventet 3 døgn før de satte meg igang med piller da skulle det 2 piller til alternativt krem. Men siden jeg slapp alt dette så vet jeg ikke hva de gjør i praksis

Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle få noe å sove på men da jeg ba om det ble jeg fysjet i seng . 1 time senere var jeg i fødsel

Dårlig mor- jeg var på restaurant i går kveld jeg i OSLO i disse julebordstider. Full har jeg også vært.

På fest har han vært også

Utrolig moraliserende folk er her på dib noen da

Nå ble gubben sur for at jeg trykker på tastaturet for han får ikk e sove så da fortsetter jeg i morgen

natta

Skrevet

halla bk:))) Long time no see!

Skrive mer til deg senere. På vei til sengen. Bare oppdatere litt.

Hvorfor 1d føder? Fordi hun er så oppmerksomhetsyk vel!! Hehe nei da, vannet gikk plutselig og uventet:)

1D har nå rier!! Hatt 3 på 12 min. Det vill si 4 min imellom. Kanskje det er baby når vi står opp i morgen:))

Heiaheia!!

Om du leser 1D, håper du har det bra og at vondetne er levbare. Snart er lillingen her!! Håpe du får en fin fødselsopplevelse. Stå på ditt så langt det går!! Men skal se denne blir myyye lettere enn den forrige. Kjempespent altså. Så gøy. Siste trådbaby'n:))

Skrevet

Har det kommet noen 1Dbaby nå da?? Spanande! Er så gøy med disse trådfødslene.

Store deler av natta ble tilbragt på sofaen med et eller annet barn. Alt for at H skulle få en god natt søvn, snille meg! Så alt det han hadde å gjøre var å bytte ut barnet innimellom. Kavet meg til sengs ved... hmm.. husker faktisk ikke.

Da jeg skifta på Adrian klarte stakkarn å kaste opp MASSE på golvet ved siden av stellebordet. Stakkars gutten min. Prøvde å fylle litt opp etterpå siden det var så masse, men han ville bare suge noen få forsiktige tak. Nå ligger de begge og sover. Mamma sover faktisk enda, skal be henne passe de små sånn at jeg får tatt meg en lur litt senere.

Lurte egentlig litt på hvorfor det tok så lang tid før Tråden ble utsatt for hets. Men endelig så dukket det opp, godt at alt er ved det normale.

Skrevet

God morgen girl´is...

Blir det treff på dere i dag eller?? Kanskje jeg skal ta en tur... Får se hvordan det blir med A og søvn først. Han har hostet så inmari i natt (tiiidlig på morgenen fra ca 4, våknet ikke men jeg lå våken og hadde vondt av han), og hører han holder på å hoste der oppe nå også. Tar han en bra dupp nå, skal jeg se om jeg svinger nedom en tur om jeg rekker da, var det kl 12?? :o)

Gidder ikke kommentere dette hetsegreiene som foregår rundt på forumet her nå det siste døgnet. Akkurat som om vi har noe i mot anonyme, det er bare den anonyme som slenger dritt her vi snakker om. Men når mange har samme nick føler vel kanskje de andre seg også truffet - sånn blir det jo når mange har "samme nick"

Huff da Svanine, ikke hyggelig når disse små er pjuske - god bedring til de. Også får vi håpe du får deg en blund i løpet av dagen.

Puppa mine "klør seg i hjel" DET blir i alle fall positivt med å slutte ammingen (fortsatt litt trist allikevel), soppen og trøsken forsvinner...

Ha en fin dag da jenter - stikker nok innom i ny og ne!! :o)

Skrevet

Hmmm, kommenterte det visst litt allikevel jeg... Men det blir siste gangen altså... :o))

Skrevet

Hørt noe fra 1D forresten??

Skrevet

Rot med sov her på morgen. våkner ele tiden. Mulig en rap. Får se an formen på ham. Lite gøy å dra ut med en overtrøtt baby.

Ikke lett med 2 når den ene parten skal på jobb. Håpe de sover natten igjennom snart! Du får bruke mor mens hun er der. sooove:)

Skal du trappe ned eller PT? Eller er det bråslutt? Kan bli bra betong av slikt:)

Koselig om du får tatt deg en tur da. Hoppe i dusjen jeg, så jeg er klar om det blir noen tur da.

Skrevet

Blir nok trappe ned litt, men planlegger ganske rask nedtrapping (litt amming og pumping for å fjerne trykket). Han finnes ikke interessert. Kan ha noe med den soppen å gjøre. Puppen blir liksom så tørr og rar - synes kanskje ikke det er noe særlig. Prøver som nevnt å beholde morgenpuppen en liten stund til og kanskje et måltid i løpet av dagen (praktisk når jeg er på farten), men vi får se. Hadde vært deilig å slippe løpe ned å varme flaske på morgenen... Er lat oxo skjønner du :o)

Skrevet

God formiddag får vel jeg si :)

Velger å overse you know what...

Nå tror jeg det er øking på gang her altså.... Synes jeg ikke gjorde noe annet enn å amme i hele går og jammen meg fortsatte det hver 3. time gjennom natten også (nesten på slaget). Ville gjerne opp kl 6.15, men ble nå lagt pent ned igjen av en trøtt mor :)

Sovna nå tilslutt før 7 og sov til 8! Men mor er fortsatt trøtt. Lurer på når min er 9 uker jeg også egentlig...

blibra-klemmer til alle barn og andre som måtte trenge det!!!

Har nå tenkt meg på treff jeg da.. Vil ikke komme alene og ikke kjenne noen! Hjeeeelp!!! Men atte skal vi innom babyshopppen etterpå? Må titte litt med hendene der jeg :) Også handle sånn hemmelighet!! hihi... Men seriøst! Jeg finner ikke addressen jeg.. Må få hjelp der.

Får gjøre meg klar til å dra jeg snart... Skal jo parkere hos mor (har bedt meg selv på middag der idag for mann er på jobb til 5), så da har jeg jo en liten gåtur også :)

Også er det visning idag *skummelt* Vil ha hus jeg!!!!!! Så kan jeg be på kjempe-stort trådtreff også! Har jo plass nå også, men blir så trangt med alle bager og vogner som kan komme.. Også er det så teit med parkering og komme seg inn og ned i leiligheten..

Nå er jeg kjempesepnt på 1D altså!!!!!!!!!!!!!!! Biter nesten negler her... Er jo så spennende med trådfødsler!!!

Lurer på hvem som blir først gravid på tråden igjen jeg!

Skrevet

Jeg trooor jegg kan si at det blir IKKE svanine..hehe. Sikkert deg tenker jeg. Din er jo eldst også. Om ikke pt skal ha fler da?

Ses på pph da. Kommer når jeg kommer, en som endelig sover her. Kom du og a PT:)

Skrevet

Får begynne sist (som vanlig)

Tiny: ja det er klart nå som alle trådbabyene er ute så må vi jo starte pån i gjen:) i alle fall kan vi jo tenke at vi kan lure på hvem det blir liksom.

For min del så ser det ut til at jeg må ta noen valg, det gjelder både helse og økonomi i forhold til det med å lanlegge en eventuelt nr 2.

Syns foresten det høres ut som om du er flink til å gå tur.

Gikk forresten kjempefin 2 timers tur i det fine været i går.

Fikk ikke med meg det med 3 tråder på en side var det dratt opp tråd 1 eller var det en annen tråd dere hadde gående her i går?

Jeg har vært på møte i helgen og Oskar har vært med Det har gått supert.

de to siste nettene har han faktisk spist kl 0400 omtrent på slaget. Ha har begynt åspise mndre på dagen så kanskje det er derfor vi har begynt med natt pupp i gjen?

Så et innlegg hvor noen lurte på hva LOL betydde, så tenkte jeg at det viste jeg jo ikke egentlig bare forstått betydningen av det. Så da fikk jeg oppklart det også (i hodet mitt "leses" det ler og ler)

Så til det mest spennende da 1D hvordan går det!!!!!!!!

Jeg har tenkt fælt på deg i natt.

Håper du har det bra med eller uten baby i magen

Visning er vel bare spennende Tiny lykke til foresten .

Kake var det jeg skulle si noe om, forige uke hadde jeg kakemaraton. besøksmaraton eller noe

Søndag dåp

Mandag kake hos molle

tirsdag kake hjemme

onsdag borte på etterpålag kake

torsdag barseltreff med brødmat

I dag skal vi til dyrlegen og så på jobben en tur

Skrevet

Oppdatering1D

hun er trolig i gang nå Hun håper hun slipper flere piller siden den siste var spes. vond. 30 sek rier og sansynligvis åpning Blir skjekket først når riene blir lenger.

Nå håper jeg det går like fort med deg som med meg!!!!!!!!!!

Skrevet

PT ja det var det jeg skulle si, Det som er best for dere ang. mat og flaske er det som er best for dere om du skjønte det da

Det blir mye bedre for dere begge om flaske er bedre for ham. du har jo ammet lenge det er jo Bare en del av utviklingen. Ikke vær trist (men skjønner jo hva du mener er jo et skritt å ta liksom)

Jo og så må je g jo bare kommentere : Cat dt måtte jo være du som lurte på om campingsveis var det samme som pulesveis ha ha:)

Apropo bør vel kanskje svinge innom dusjen jeg.

Skrevet

Nå koser dere dere vel på treff tenker jeg. Vi har vært på trilletur, trilla i to timer! Inni skogen og ned til Ekebergsrestauranten. Ble nesten sliten, eller, jeg ble sliten. Kjenner det godt i hoftene. Er ikke så vant til tur i kuppert terreng.

PT: Ekkelt med kløpupper. Skjønner godt at du gir opp amminga. Du har jo holdt på lenge - vært flink! Det er ikke det Adrian er syk, de sprutgulper/brekker seg omtrent to ganger i uka hver. Ser forferdelig ut, men de går fint opp i vekt så bortsett fra litt sjokkerte små så tar de nok ikke skade av det. Men gulp ut av nesa må være ekkelt...

Moll: Kjenner til det der med rapetull. Her kan det ofte gå laaang tid før roen senker seg pga det. Adrian raper minst tre ganger underveis i måltidet, men det er ofte ikke nok. Skjulte raper er ekle! Iaf når de kommer tidligtidlig eller seintseint på dagen.

Tiny: Er det nå jeg skal si "å, nei... amme hver tredje time??! Stakkars deg!" Nei, tuller bare. Skjønner at det er slitsomt når du ikke er vant. Lykke til på visning!

Og ja, Moll - du har helt rett: Jeg blir IKKE den som blir gravid først. Kanskje vurdere å sette inn hormonspiral, den har minimum virketid i fem år visstnok... hehe.

Herk: Hvilke møter er det du og Oskar frekventerer?

Forkortelser er ikke barebare, kan du ROFL? :-D

Kake er godt.

Nå kaver E. Jeg som skulle sove litt (mamma er på butikken).

Håper det går bra med trønderjenta og at det er over snart!

Skrevet

Forresten - jeg har fått simbapakke!

Tusen tusen takk :-D

Skrevet

hehe minimum..joa er vel max men. Tror ikke jeg ville latt den sitte der i 10 år for å si det sånn:)

Så kos med pakke da! Men når du skriver simbapakke høres det ut som om du har fått en bamse fra løvenes konge eller noe..hehe

Tårta er så gøtt atte herk, jaggu bra vi er sylfider som trenger å få på oss litt ekstra nå etter fødselen..eh..ja.

Takke for koselig treff i dag! Tror noen (mange) ble litt oppgitt over alle barnevognene. Men alle var ikke fra oss da!! Et par sa "er dette for babysted a??" da de kom inn..hihi.

Gi lyd fra deg Nina, så lager vi et førjulstreff:)

Og så da..

GRATULERER KJEMPEMASSE 1D!!!!

VELKOMMEN TIL VERDEN LILLE T. !!!!

Og gratulerer så masse til resten av familien. Den stolte far og storesøster. Og grattis som tante Druettsøstern:)

Trådens siste baby har tittet ut i den store verden.

Hun ringte i stad men da ammet jeg og rakk ikke tlf. Ringte opp igjen men fikk da bare høre "han har kommet, ringer senere"

Så gøy!!

Endelig kom gutten din 1D. Mye venting men egentlilg skulle du ha ventet i mange uker til..hehe.

Ja og gratulerer til oss alle som bimtanter til siste bimbaby'n;)

Skrevet

Lol, går utfra at "han" er lillingen. haha kom til å tenke på det her..kanskje hun mente sambo?? Han har kommet så hun ringer meg opp senere? Neeei, da hadde hun vel sagt sambo eller gubben eller noe.

..øh..

Skrevet

GRATULERER 1D!!!!

Håper alt står bra til. Er veldig spent på rapport!

(Antar at det er den lille det er snakk om Moll)

Skrevet

Forresten - to milepæler som krever noen ord på tråd:

a) Adrian bæsja for første gang oppetter ryggen i dag

B) I morra skal vi på restaurant (Dinner). Oj oj oj. *

c) Det er leverandørmangel på Minifom. Oj oj oj **

* Må teste om de tar flaske først.

** Er det mulig???! Vi er tomme. Store sjanser for liv i leiren altså. Men da får vi vel testa (nok en gang) om det har noe effekt.

Skrevet

a) huff da, men hihi

B) spennende! Kos dere!*

c) Heeelt utrolig**

*skal se de tar flaska greit:)

** Passe på å kjøpe inn før man er helt tomme?? :P

Skrevet

Bare hyggelig, svanine!

OG GRATULERER SÅ MYE TIL 1D!!!

Her er det lakenskrekk i dag... Og sambo jobber selvfølgelig dobbelt, tror jeg tørner snart altså! Håper bare natta kan bli noe i nærheten av det den forrige var, da sov han fra 23 til 6:30, hurra!

Sutre, sutre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...