Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å bli laaang igjen så da starta jeg en ny. Møkk nå glemte jeg å kopiere den andre først. Ja ta det i et senere innlegg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Da har vi 3 tråder på første side :)

Om du mangler noen mailadresser kan jeg være behjelpelig med det Petronella! Og kommer gjerne på torsdag i 12 tiden!

Her skjer det mye leser jeg!

Masse lykke til 1D!!!!!!!! Håper vondtene ikke er så vonde og at gutten ikke er slem med mamma'n sin :)

Her har vi hatt Raclette m/pomfri og bernaise til middag og nå skal vi spise is til dessert. Delte en flaske vin til middagen (dårlig mor igjen) og kjenner det er leeeenge siden sist jeg har drukket ja :) *fnis*

Også er det pottis idag ikke dodis...

Må gjerne skrive noe om du vil anonym.. Er bare pjatt fra småbarnsmødre og en snart ikke-gravid her... Er bedre om du ikke er anonym da, for da kjenner vi deg jo igjen :)

Skrevet

Gud...KAN dere gi dere med de trådene deres nå?? Det er bare tre måneder til jeg går over til småtroll 1-2 år, men orker ikke se de "tråååådene" deres øverst på sidene her hele forbaska tida!

Skrevet

nei men huff da:) Er det mulig? Av rundt 20 tråder på en side, hvorfor bruke så mye energi på å irritere seg over en tråd? Som man ikke trenger lese? Hva gjør det om man ser et ord? ("tråden") Skjønner ikke hva problemet er jeg alatså. Bedre dette da enn at vi legger ut ørten tråder hver gang vi skal spørre om noe eller si noe. DA hadde det blitt mye å irritere seg over da..hoho.

Nei men seriøst anonym, la oss nå få snakke sammen her uten at du skal gjøre ting surt. Er støtte for hverandre og det dreier seg stort sett om våre søte små. Hvorfor skulle vi ikke kunne få støtte av andre med baby her inne? Vi hører jo til her! Begriper bare ikke hvorfor du skal pese med det. Jaja ditt problem for tror ikke vi terger moderator for å si det slik:)

Og ja på spm. NEI vi kan ikke gi oss, for vi har det sååå koselig sammen:))

Skrevet

Skjønte ikke helt den "kamp mellom tråd 1 og 2" hehe ja og nå 3. For vi fortsetter jo ikke å skrive på tråd 1 mener jeg. Men som du sier Tiny, artig med 3 tråder på en side. Skjedde aldri på bim. Må være mindre som skjer her..hehe

svanine, du er ikke streng. Eller jo det hender. Når du vil/synes jeg skal gjøre noe hender det at du skriver *streng* bak. Litt sånn moderlig. Det jeg tenkte på:))

Da er det natten her og etter timer med hyl. Hvorfor kommer det så mye luft rundt leggetid?? Promper og raper og promper. Kommer det fra sier jeg bare. Håpe han tok natten nå da, ikke bare en lur. Han nektet å ta den siste luren sin så vi er litt småfrynsete her nå. Når begynte A å legge seg så tidlig og å sove natten igjennom PT?

Skrevet

A har justert leggingene sine selv helt fra starten. Begynte å bli urolig ved 23 tiden i begynnelsen (2-3 uker) ville ikke ligge i vogga i stua, ligge på armen, ha mat eller lignende. Vi ble enige om å prøve legge han i senga og da ble det stilt. Da fortsatte vi med det hver kveld. Så har han blitt "urolig" tidligere og tidligere og dermed lagt tidligere og tidligere. 9 uker gammel, sov han hele natta for første gang. La han da ved 21 tiden og han sov til mellom 7 og 9. Har sovet hele natta siden. Nå legger han seg 19-1930 tiden og våkner mellom 6 og 8, da er han våken et par timer før han tar seg en dupp igjen.

Begge ungene mine har sovet hele natten fra de var 9 uker - Oh lykke :o))

Skrevet

Å kjøss meg a anonym!! Vi kan sloss om retten til tråden om du vil!! Bare kom igjen!!!!!!!!!!!!!1

Skrevet

Ny tråd jooo! Sorry, men jeg er så glad i F5. Henger med nå... (tror jeg)

Skrevet

Nå har ikke jeg noe med denne tråden å gjøre egentlig, men alvorlig talt. Synes det er flott med tråden deres jeg! Kan du ikke heller glede deg over at noen har gode venner her som de prater med?

Skrevet

hoho cat. Girl power og alt det der;)

Men min er da godt over 9 uker nå?! suuuukk. *trøtt* Men prøver bedre leggerutiner nå da. Inn p åsoverommet og mørkt når det er natten. Ellers har han sovnet i kurven i stua og så har vi bært ham inn når vi legger oss. Var en lang kamp i dag, men hadde masse vondter da.

Koselig ping:)

Og tråden er oppe for alle som har noe på hjertet den altså. Bare se på petronella. Trenger seg på! Og jaggu stod a ikke på døra mi en dag og. Aldri sett dama før jeg.

(hihi)

Skrevet

Jammen faen da!! Først skal anonym dytter opp tråder åsså klage på at det er for mange!!!!!!!!! Ikke terg tigern i bur sier jeg bare...

Skrevet

ping & lille billabong var da et veldig søtt nick :-D Takk for støtte.

Liker tråden jeg.

Driter i de som ikke liker tråden jeg.

Sånn.

Skrevet

..ikke sikkert at der er samme anonyme da vet du, sura ;)

Skrevet

du tigern..sett på gensern min eller? Er litt stolt serru:)

Fått i ræi dodisn din a? Gjør dere i kveld a? Når skal vi med menn da? Formen er en del bedre den nå.

Skrevet

kan da ikke være så mange som ikke har bedre å gjøre enn å irritere seg over tråden...

Skrevet

Hei ping!! Fått nicket fra filmen Mulan eller ;)

Jada Molle, genser'n var såååå fin :)) Så stolt atte!!!!

Skrevet

Hei Cat :)

Nei Mulan har jeg faktisk ikke sett. Ping fordi noen venner kaller meg det (en aldri så liten avledning av navnet mitt) og lille billabong fordi bebisen er så liten og jeg digger billabong.. hehe ikke at jeg får på meg noe billabong nå for tiden, men det er lenge til sommeren!

Var ping79 før forresten :)

Skrevet

Det gamle nicket ditt var det noe kjent med ja :))

Har du ikke sett Mulan????? Da har du gått glipp av en liten latterperle:)) Hehe.. den er absolutt en av mine favoritter "Ooooh store stendrage" hihi, flirer bare jeg tenker på den.

Skrevet

Hm, da får jeg se den en gang :) Har lagt frem en del dvder jeg tenkte jeg skulle se etter fødsel om jeg fikk tid, men... hahaha! Så teit kan man være!

Skrevet

Hihi, yo Cat kamphøne - haha :o)

Synes vi bare skal ignorere sånne som anonym. Enten så er du voksen nok til å ta den diskusjonen med nick så det blir litt konstruktivt og lettere å "prate" om du vet det er samme person hele tiden. Ellers drit og dra sier nå jeg, alle vi har jo barn mellom 0 og 1 år (faktisk 0 og 6 mnd, så vi vil jo være her ganske lenge da...) så vi har jo vår fulle rett til å være her. Hva det prates om på dette ene innlegget spiller vel ingen rolle - man MÅ jo ikke lese igjennom om man ikke vil...

Evt kan man kaste seg med på godt og vondt... Som meg... Skrive på av hjertets lyst, kaste inn en setning eller hundre i ny og ne... hjelpe så godt man kan, trøste om det trengs, prate fjas når det passer seg sånn (ganske ofte for meg), kanskje tråkke litt i salaten, for så å rette opp igjen. Ellers steppe opp på trappa til vilt fremmede, men ungen på armen, nærmest trenge seg inn, dytte på med kake, skravle hull i hode på 3 fremmede (veldig hyggelige fremmede da vel og merke), før du etter 4 timer tar til vettet og drar hjem igjen - Neste steg, invitere alle disse fremmede hjem til deg, for å være sikker på å få være med på neste treff også - haha ekke fal´i detta skjønner´u :o)

Synes dette er bare hyggelig jeg :o))

Skrevet

hahaha kampHØNE faktisk. Liksom ikke like..ja..fres over det som tiger.

Liten rettelse bare...du har ikke inv. noen sånn egentlig. Det har vi gjort selv..hehe.

Tror i grunn du skal skli ganske så bra inn blandt tråddamene jeg pt.

1D har spist og nå lagt seg og prøver å sove litt. Litt rosa i trusa så da skulle det vel være ganske så rundt hjørnet:)

Skulle inn å skryte av min lillle som våknet-spiste-rapet-i kurven sin-sovnet!!! Men jada, nå våknet han igjen..etter 15 min. så så mye for det...

Skrevet

Haha, ja det er jo sant. Dere er jo selvinvitert... Tør jo ikke annet enn å si ja da :o)

Hyggelig ær´e læl!!

Asså nå sitter jeg her og vurderer senga. Sambo har sovet på sofaen siste timen, mens jeg bla så på sexskolen på TV3 - haha, kanskje jeg skulle ta´n med opp og teste ut noen triks. DA hadde´n våkna da tenker jeg - tihi :o)

Skrevet

Forresten, har jo glemt å fortelle om A sine milepeler siste uke...

1. Fikk sin første tann forrige lørdag (eller begynnelsen av den, nevnt tidligere)

2. Tatt skikkelig tak i føttene sine i går

3. Snudd seg rundt fra rygg til mage i dag

Det er 3 ting på en uke det - ja, som et realt kinderegg... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...