Gå til innhold

I dag har jeg skikkelig lyst på en røyk og et glass rødvin.....

Anbefalte innlegg

skal jo selvfølgelig ikke. Rart at det kan komme så plutselig over en stakkar........ Lyst til å legge fra meg magen litt, stikke ned til ei venninne, ta et glass vin og en røyk, komme tilbake og ta på meg magen igjen! :-)

jaja........

:-)

Fortsetter under...

Jeg er også en sånn "festrøyker", men nå har jeg ikke smakt en røyk eller vin siden vi fant ut at jeg var gravid - i påsken.

Jeg gleder meg til sommeren, da skal jeg sitte på terrasen og ta meg et glass retsina eller rosevin - kanskje en røyk også?

Har liksom ikke helt bestemt meg om jeg skal slutte med sosialrøyken, men jeg pleier som regel å begynne å røyke i sommermnd. sånn av og til. Når høsten kommer - da legger jeg røyken bort. Hmm, litt rart egentlig.

Enig !

Ahhhh...."nyttårsbarn i magen" - nå ser jeg for meg til sommeren, vi er på Kypros, ungene har sovnet søtt i sengen inne i leiligheten og mannen min og jeg sitter på terrassen utenfor og ser på solnedgangen og nyter et iskaldt glass gresk rosèvin og tar en sigg....

Fy flate, så deilig det skal bli !!!

:-D

Litt rart, men så utrolig fint at du klarer å bare røyke litt innimellom halve året da!! :-) Har ikke røyka siden slutten av april jeg heller, eller drikki vin. Vi holder vel ut noen mnd til. :-)

Vi har allerede bestilt sydentur til sommeren og jeg gleder meg til kosen på terrasen - det er deilig etter en lang dag på stranda! I kveld og tiden fremover får vi holde oss til brus, men det er jo godt det også. Likevel, det blir jo ikke akkuratt den rette "stemningen" av å sløve i sofaen med en pose potetgull, cola og smågodt haha. jeg har iallefall tent stearinlys oppe og nede - det er jo litt hyggelig da:)

Skal dere til syden!! HELDIGGRISER!!! :-)

Hva slags tur har dere bestilt? Spesielt barnehotel?

Har også kjempe lyst til å ta en tur til sommeren. Hører så forskjellig. Noen venninner sier at det nesten er best å reise når mini er så liten andre mener at det er best å vente.....

En røyk på terrassen mens man hører på bølgeskvulp......

*sukk*

Annonse

Vi har bestilt oss en Happy Baby-leilighet på Sungving Resort Sandy Bay på Kypros.

Vi var på Kreta med Sungving Resort i fjor, og det var helt genialt.

Superbarnevennlig, og koselig atmosfære.

Gleder oss !

Vi har som regel reist til Hellas, men denne gangen går turen til Kroatia - nærmere bestemt et sted som heter Tucepi. Vi har leid oss inn privat og flyr med Norwegian så denne gangen blir det ingen "pakketur".

1.gangen vi dro til syden med jentungen var hun ca. 6 mnd - det gikk kjempefint. Siden det har vi reist et par ganger i året til sydligere strøk, det er alltid deilig med litt avveksling fra det "normale"

6-8 mndr er den ideelle alderen å reise med små barn.

Da ammes de fortsatt, sover relativt mye og overalt (i vogna si) og har enda ikke begynt å bevege seg omkring.

Vil anbefale dere å ta en tur !!

Det hadde vært skikkelig digg å kunne ta av seg magen og tatt seg en liten fest og så tatt den på igjen når alkoholen var ute av systemet, hehe...

Eller bare når man skulle babert leggene eller knytt skoene... det hadde hjulpet det og.

Annonse

å ja, om ikkje meir enn ti minutt uten magen! Eg trudde at lysta på røyk skulle vere vekke for lengst, men den kjem snikande med jevne mellomrom...men men, får prøve å vere flink etterpå også - prøve å ikkje begynne igjen!

Så godt å høre at det ikke bare er meg!! :-)

Nå har vi sett på to filmer (jada, spennende liv om dagen) sliter med å finne gode sittestillinger altså!! :-)

Happy baby hørtes ut som et godt konsept!! Jeg vil gjerne en tur til Hellas....... *sukk* men det er da litt koslig å sitte hjemme å høre på at huset omtrent blåser ned også da!! :-)

ÅÅÅÅÅÅ, ¨nå fikk jeg også lyst på:

-røyk

-vin

- sydentur

Tenk da, sommer, sol, varmkveldsbris en balkong, flaske vin og en 20 pkn sammen med min kjære i sydlige strøk, mens lillegutt ligger inne og sover etter en dag på stranda.......... ååååååååååååååååååå

*drømme drømme drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...