Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Vi var uheldig ..... jeg måtte slutte på minipillen og begynne på noe annet og derfor har jeg hatt et lite opphold med pillene. Nå hadde vi sex og det går for han inne i meg. Har ei lita på seks mnd har ikke fått mens etter fødsel. Jeg ammer det jeg kan men hun trenger tillegg da jeg hat for lite melk til henne. Jeg har kjøpt angre pille. Står at det går over i morsmelk men nevnes ikke hvor lenge jeg må la være å amme. Har neoen andre vært i samme situasjon. Jeg hadde et strevsomt svangerskap med premature rier og sengeleie i fire mnd så jeg orker ikke tenke tanken på et nytt sv.skap akkurat nå. Har noen erfaring med dette???
yasmina Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Syns du skal ta en telefon til apotek eller lege slik at du får et skikkelig svar her. Lykke til ! Klem
tosøtesmå,enrosaogenblå... Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 jeg har snakka med apoteket om dette, for noen mnd. siden... de sa man ikke kunne ta det mens man ammet... men fikk ikke svar på hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Jeg synes å huska at man ikke skal amme på 3 dager hvis man har tatt angrepille. Ikke 100% sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå