Mammamia:) Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Er veldig plaget med mye utflod, uten lukt og kløe... Var plaget med dette før jeg ble gravid også, men er blitt mye verre nå. Det er utrolig plagsomt, føler at det renner nesten hele tiden, spes. når jeg står opp om morgenen. Blir mye skifting av truseinnlegg og truse... Noen som har noen gode råd??
samboer87 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 har det akkurat likedann selv...har desverre ingen råd gjør det samme som deg bruker truseinlegg og jeg må skifte truse 2 ganger i døgnet eller mer! er så redd for at jeg ikke skal merke at det er fostervannet som kommer jeg siden det er så mye...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Ta en ph kur som går over en ukes tid, eks. vivag. Den skal opprette balansen i underlivet. Den fjerner ikke all utfloden , men minker den betraktlig. Ha også en liggende slik at du kan ta en stikkpille etter hvert samleie.
♥bebi♥ Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 sliter med akkutat det samme! har hatt mye utflod før,men har blitt verre nå som jeg er gravid.. jeg spørte legen min og vi undersøkte det, om det kanskje var infeksjon,men jeg har ennå ikke fått svar på prøvene, så det lyder jo bra. Han sa også at det så ut som vanlig "gravidutflod" og at det egentlig ikke er noe særlig å gjøre noe med. Noe som er dritirriterende,for det hadde vært digg å slippe truseinnlegg noooen ganger liksom.. Ingen gode råd her kanskje,men nå veit du iallefall at du ikke er alene:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå