Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 den snur seg på magen av seg selv? eller hva gjør dere? noen med erfaring på dette? man kan jo ikke akkurat sitte vakt hele natten heller....
yasmina Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Når babyen snur seg av seg selv er det helt greit. Da kan den bare ligge på magen !
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 ok,hvor gamle er babyer før de snur seg ca da.. min er fremdeles bitteliten , så det er nok en stund til, men det har hvert en tanke jeg har tenk mye på gjennom hele svangerskapet også.. så nå fant jeg bare ut at jeg måtte spørre noen:)
yasmina Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 hehe... Skjønner at du lurer. De fleste snur seg mellom 4 - 6 mnd, da først fra rygg til mage. Min eldste var litt tregere og min yngste litt kjappere, men det er gjennomsnittet. Min yngste snur seg ikke om natten, men eldstemann sover på magen og har gjort det siden han begynte å snu seg selv
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hmmm... Fra rygg til mage først? Dette er jo mye tyngre enn å rulle fra mage til rygg. Snuppa mi ruller iallfall ganske lett fra mage til rygg (hun er straks 5 mnd), men å rulle over fra rygg til mage klarer hun ikke. Derimot kan hun snu seg over på siden.
Gjest Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Det vanlige er å snu seg fra mage til rygg først. Jeg mener å ha hørt at når barna klarer å snu seg over på magen selv, er de så store at risikoen for krybbedød er ganske liten.. (Men det skader jo ikke å snu den lille over på ryggen igjen rett før man går å legger seg, tenker nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå