Gå til innhold

Hodepine - nervøs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med kraftig hodepine i svangerskapet? Jeg er nå i uke 17 og har så vondt i hodet for tiden. Blir stiv i nakke og skuldre, kvalmen kommer og tar jeg en paracet så lindrer den bare litt. Var hos legen i går, men ble jo ikke noe klokere av det. Tror egentlig ikke han har peiling.... Han sa at hodepine er ikke noe som følger med. Jeg hadde litt lavt blodtrykk 100/60, og burde teste om jeg hadde jernmangel fordi det kunne komme av det.

Jeg jobber i barnehage og er nå sykemeldt ut neste uke, men kan ikke forstå hvordan jeg skal klare å komme meg tilbake på jobb slik det er nå. Bare jeg er litt aktiv kommer det for fullt. Ble jo veldig nærvøs når legen sa at dette ikke var helt normalt, men at det nok gikk over snart. For en trøst liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har massevis av hodepine - jeg er helt lammet flere dager i uka. Både lege og jordmor mente det kom av hormoner... Det skal være normalt å ha hodepine i svangeskapet.

Skrevet

min lege sier det er helt normal. Vært plaget med mye hodepine og føler at paracet ikke hjelper så det har jeg sluttet å ta. Jeg drikker masse vann og det hjelper litt. Jeg har oxo lavt blodtrykk, 90/60 og merker at hodepinen kommer vist jeg blir sliten eller anstrenger meg masse. Jobber selv i bhg og merker at det blir mye til tider. Har begynt på vitamin tabletter hvor det er litt ekstra jern, får se om det hjelper. Men tror ikke du trenger å bekymre deg, står jo "over alt" at hodepine er en "bivirkning" av graviditeten så.:( Og i tillegg litt lavt blodtrykk så merker man det fortere vil jeg tro.. Men er du fortsatt usikker hadde jeg ringt legen igjen og krevd å få ett klart svar.. Håper det gir seg snart da:) Lykke til.. (er forresten selv i uke 16)

Skrevet

Takk ;) Godt å høre at det ikke er noe galt da iallefall.

Rart at legen ikke vet noe om det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...