Gå til innhold

Jadda..


*RosaliTa*

Anbefalte innlegg

Legene fant ikke ut hva det var. prøvene de tok var fine og hcg var neg. Mn jeg har forsatt ikke fått mensen. Nå er jeg 16 dager over tida.. hmm.. de testene jeg tar hjemme er også neg.

 

Har begynt å trene nå da, så får se om magen kommer seg.. Frusterende dette med menstruasjonen synes jeg =P

 

 

Lykke til alle sammen =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis legen tok blodproeve for aa maale HCG, tror jeg nok ikke at du er gravid. De proevene er mye mer sensitive enn urintest, og etter 16 dager burde tallene vaert kjempehoeye. Eksempelvis var mitt HCG nivaa over 3000 bare 7 dager etter forventet mens, og legen sa at det var et normalt tall. (Tallene dobler seg hver 48-72 time.) Urinproever maaler alt over 25, men det kommer an paa proeven.

 

Jeg kan jo ta feil (er ikke lege), og vil ikke skuffe deg, men 16 dager etter forventet mens burde ogsaa urinproeven gitt utslag. Hadde legen noen tanker om hvorfor den var forsinket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg har sagt før da. så var jeg på ferie til kjæresten i USA. og brukte p-piller i 14 dager bare. og fikk blødning samma helgen som reiste hjem. Så syklusen min kan ha blitt skikkelig forstyrret. Mn at det ble så fucka, er jo pussi.

 

Skal på ultralyd hvis ikke mensen kommer om 14 dagrs tid. jeg tror ikke jeg er gravid, det er jeg jo overbevist om! Mn d er jo litt rart da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...