*Koza* Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Ser mange skriver inn at barna reagerer på diverse i melken. Hvordan finner dere ut det? Hvor lang tid tar det før det vi spiser går over i melken? Allerede ved neste amming? Samme dag? Neste dag? Og hvordan klarer dere å skille dette fra det andre dere har spist? Syns det er vanskelig jeg...
Serenity Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jeg kan spise nesten hva som helst nå, men ikke melk. Jeg merker det ved at hun får vondt i magen og skriker for full hals på kvelden, da har jeg gjerne drukket litt på morgen/formiddag. Nå er babyen snart 4 mnd og fremdeles takler hun ikke at jeg drikker melk. Jeg drikker derfor Biola for å få i meg kalsium.
Hege & Even Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 alt det vi spiser går over i melka så fort det begynner å tas opp av kroppen.. dvs nesten umiddelbart:) Eneste måten å finne ut av hva det kan være barnet får vondt/reagerer på er å eliminere hvis du ikke har spist noe du normalt ikke ikke pleier...
Gjest Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Jeg kan spise det meste,men ikke brus. Da vil hun ikke ha puppen og jeg må gi mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå