Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.. håper noen kan fortelle meg litt ang kjønnsvorter.. jeg fikk en flott datter 19.10.06 og når jeg var 3mnd på vei ca dukka disse kjønnsvortene opp.. jeg fikk beskjed at det ikke var noe og gjøre med før lille Thea kom ut.... de 2siste mnd før hun kom klarte jeg ikke sitte.. jeg fikk det i både rompa og tisen... det var ille og jeg var nesten siker på at jeg sulle dø..ingen kremer kunne jeg ta ingen ting... klarte ikke tørke meg når jeg hadde vært på do så jeg måtte gå med bind hele tiden..brukte våtservietter da for det gikk så vidt.. men vond var det.. jævelig vondt mildt sagt...jeg satt på en rosa badering den siste tiden.. huff, ja ser det for meg nå.. ikke rart samboeren mobba meg litt...men men... jeg har hvertfall fått beskjed om at jeg skal inn og operere nå som hun er ute.. veit ikke når enda da...men jeg er så redd for at det skal gjøre sinnsykt vondt etter operasjonen.. sånn at man ikke tørr gå på do og sånn.. er ikke redd for selve operasjonen for da får jeg narkose.. men er så redd det sakl gjøre så vodt etter på..jeg har hatt veldig vondt nedentill etter Thea kom...pga sting og sånn men condylomene minsket når hun kom.. men må fortsatt bruke våtservietter.. men de er ikke så vonde nå. men svir veldig når jeg tisser og sånn pga sårene trur jeg.. mn er så lei av og ha det vondt nedentill. så lurer på om noen veit om det er veldig vodt etter opperasjonen og evt. hvor leng...takk for svar på forhånd alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7227317-hjelp-jeg-er-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff....og jeg trodde jeg hadde det ille....fjernet vorter ved ising for noen år siden...ikke noe vondt i ettertid...men samme dagen var det vel det....men du har tydeligvis mange siden du skal ha full narkose...må nesten bare spørre legen din om dette...tror jeg er det beste...huff føler med deg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7227317-hjelp-jeg-er-redd/#findComment-7327838
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...