Gå til innhold

Noen andre med IKM julaften?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp TR på besøk, ble ganske skuffet etter å hatt all verdens symptomer hele uken!

Men samtidig har jeg ikke akkurat lagt til rette for en liten en, pigget opp badegulvet og bært tungt hele uken, skal ta det litt roligere frem til EL nå.

Etter å ha telt litt har jeg funnet at syklus er 29 dgr, det vil si at neste IKM er på Julaften!

Håper på + i julegave!!!!

Noen andre som har denne datoen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7227137-noen-andre-med-ikm-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært noe å pakke inn testpinnen med + på og legge den under treet? hihi!

Håper virkelig vi klarer det!

Jeg skjønte det egentlig i går kveld da alle symptomene forduftet som dugg for solen, men måtte teste likevel, ca 6 timer senere kom tr...

Jaja, nå har jeg kjøpt ingefær og skal brygge te til mannen min og meg hver kveld. I tillegg tar jeg folat, tran og drikker ryllikte, skal være bra for livmoren.

;-)

Tenker det blir IKM rundt den datoen. Kommer litt an på om TR dukker opp snart. Venter den i kveld eller i morgen en gang, og har ingen følelse av å være gravid... Så kommer den i morgen har jeg nok ikm ca 24des.

Foresten... emblamamma. ser at vi har barn på ca samme alder og har prøvd å få nr to like leng. victoren min er ca 16 mnd og vi har går muligens over i 9 pp straks.....

Annonse

Godt det er flere av oss her inne :o) Det er en trøst i all prøvingen! Vi vet i alle fall at vi kan, men at man skal bruke så lang tid andre gangen hadde jeg aldri trodd! Embla satt på første forsøk etter p-pilleslutt (var veldig heldige med den)! Brukte dere lang prøving på Victor?

Skal krysse alt for at du har en spire i magen xxxxxxx lykke til med testing!

Hei på dere!

Jeg har også IKM på julaften ;) Satser på at vi får tidenes beste julegave med positiv test !!!

Nå er det bare å vente på at EL nærmer seg, ha masse sex - og deretter vente på IKM... Mye venting dette......

Lykke til alle sammen. Håper det utdeles positive tester til alle som tester på julaften;)

jada... 15 pp på victor... Det var værre å vente på å bli gravid da enn det er nå, selv om vi ønsker ett barn til. Nå "vet" vi at vi kan få barn sammen, selv om det ikke alltid er garanti for at det blir flere. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg aldri hadde begynt på p-piller igjen. - men pga keisersnitt ble det jo anbefalt.

jaja.. Tenker vi er i boks på julaften!!! Hadde vært moro!!

Jeg ser det er mange av oss som har blitt skuffet i helgen!

Jaja, vi kan jo få tidenes julegave da!

Men som noen sa her, det blir veldig mye venting!

Har liksom ikke plass nok i hodet til å tenke på andre ting!

Krysser fingrene for + i luke 24!!!

Annonse

Hihi, ja, jeg har EL 9 des og den helgen skal vi bort, hmmmm blir kanskje litt pussig å stikke av mellom middagen og desserten: vi kommer straks!! hehe

Nå har vi drukket ingefærte i søndag og mandag, også skal jeg prøve å slappe mye av.

Lykke til jenter!

Er jo bare 3pp på oss, men det føles som en evighet, har hatt lyst på barn i snart 12 år, så jammen meg på tide!

(det skal sies at jeg da var 17 og det var uaktuelt før for nesten 3 år siden, da jeg traff mannen min, men den biologiske klokken kan man ikke styre!)

Satser på masse babystøv i adventskalenderen!

Der skal det være en stjerne for hver luke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...